Basf A1 25 03 24 Basf m1 25 03 24
Verslo informacija
AGCO: nesvarstome jokių Lietuvos atstovų tinklo pokyčių

Kėdainiai. Korporacija AGCO pasitiki savo partneriais Lietuvoje, vertina ilgametį bendradarbiavimą su jais, o šalies rinkoje pasigirstančius gandus apie atstovų keitimą ir platinimo tinklo pokyčius vadina visiškai nepagrįstais.

Tokią tarptautinės kompanijos poziciją išsakė AGCO korporacijos platinimo Šiaurės ir Baltijos šalims vadovas Clausʼas Bechʼas Nielsenʼas (Klausas Bechas Nilsenas), verslo reikalais viešėjęs Lietuvoje.

Į susitikimą pakviesti žurnalistai, taip pat trijų Lietuvos bendrovių – „Rovaltra“, „Ivabaltė“, „East West Agro“ (EWA) – vadovai. Būtent šios įmonės yra oficialūs ir vieninteliai „Valtra“, „Fendt“ ir „Massey Ferguson“ prekių ženklų, kurie visi priklauso AGCO, atstovai mūsų šalyje. Svečias patikino, kad su jokia kita įmone AGCO nevykdo derybų, apie tai korporacijoje niekada nebūta jokių kalbų ar svarstymų.

„Lietuvos rinka AGCO labai svarbi, turime šioje šalyje gana tvirtas pozicijas – bendrai visi trys prekių ženklai užima 40 proc. rinkos. Su visais trimis žemės ūkio technikos prekybos ir platinimo atstovais korporaciją sieja ilgametis bendradarbiavimas, visi trys partneriai – stiprūs, daug žinių ir patirties turintys savo srities profesionalai, kurie gerai išmano atstovaujamą techniką, žemės ūkio specifiką, rinką ir klientų poreikius. Jais pasitiki kompanija ir klientai, o tai – labai svarbu“, – pabrėžė AGCO atstovas.

Pasak AGCO platinimo Šiaurės ir Baltijos šalims vadovo Clausʼo Bechʼo Nielsenʼo, nė vieno atstovo Lietuvoje nežadama keisti ir derybos su jokia kita įmone nevykdomos

Korporacijos bendradarbiavimas su „Rovaltra“ tęsiasi jau daugiau kaip 30, su „Ivabalte“ – 25, su EWA – beveik 15 metų.

Pasak už platinimo tinklą Šiaurės ir Baltijos šalyse atsakingo C. B. Nielsenʼo, korporacija nepraktikuoja prekybos atstovų keitimo, nes tai negerai nei pačiai kompanijai, nei klientams, bet pripažįsta, kad kai kada tenka imtis veiksmų, jei visiškai neišnaudojamas rinkos potencialas arba įmonė nesilaiko korporacijos etikos ir vertybinių nuostatų.

Profesionalumo reikšmė auga

AGCO platinimo vadovas atkreipė dėmesį į tai, kad visų trijų Lietuvos įmonių komandos jaunos, energingos ir labai profesionalios, kiekviena jų turi stiprius verslo planus ir aiškią viziją, ką nori padaryti ir pasiekti su atstovaujamu prekių ženklu.

„Visos AGCO mašinos išskirtinės, jose gausu įvairių technologijų ir inovacijų, kurioms tinkamai pristatyti ir pateikti klientui būtina profesionali, kompetentinga, sertifikuota komanda, stiprus servisas, kad klientas galėtų gauti geriausią rezultatą. Tai yra AGCO strategijos pagrindas, klientas, jo poreikiai ir lūkesčiai pirmiausia, tad ūkininkas – visada dėmesio centre“, – profesionalumo svarbą į klientus orientuotame versle pabrėžė C. B. Nielsenʼas.

Gandams paneigti ir bendrai AGCO pozicijai išsakyti į spaudos konferenciją susirinko (nuotraukoje iš kairės): „Rovaltros“ vykdomasis direktorius Jonas Trainaitis, AGCO platinimo Šiaurės ir Baltijos šalims vadovas Clausʼas Bechʼas Nielsenʼas, „Ivabaltės“ vykdomoji direktorė Monika Tarvydytė ir „East West Agro“ generalinis direktorius Gediminas Kvietkauskas

Tiek AGCO atstovas, tiek trijų lietuviškų įmonių vadovai neslėpė noro ir ambicijų augti, dar labiau įsitvirtinti rinkoje, tačiau visi vienbalsiai pabrėžė, kad visa tai reikia daryti profesionaliai, laikantis verslo etikos reikalavimų ir vertybinių nuostatų, dėmesį sutelkiant ne į kiekybę, o į kokybę.

Autorizuotų atstovų išskirtinumas

Svarbu ne tiek parduoti konkrečią mašiną, kiek padaryti viską, kad klientas būtų patenkintas ir norėtų toliau bendradarbiauti, gautų visą paketą kokybiškų paslaugų. C. B. Nielsenʼas išskyrė du svarbiausius dalykus – kokybišką ir operatyvų servisą bei atsarginių dalių pristatymą laiku.

„Tai du svarbiausi kokybiško aptarnavimo aspektai, kurie AGCO ypač svarbūs. Didelį dėmesį skiriame kiekvienos atstovybės mechanikų mokymams, kiekvienas jų gauna sertifikatus. Žinoma, ir kiekvienas atstovas daug į tai investuoja, kad komandos būtų kuo profesionalesnės, mokėtų dirbti su naujausiomis technologijomis“, – sakė AGCO atstovas.

Kaip vieną iš bendradarbiavimo su autorizuotais atstovais privalumų jis išskyrė gamyklinę technikos garantiją, taip pat galimybę ją pratęsti. Didžiulė nauda gaunama ir iš korporacijos duomenų bazės, prie kurios prieigas turi tik oficialūs atstovai. Tai leidžia dalytis skirtingų šalių ir prekių ženklų sukaupta patirtimi, išvengti pasikartojančių problemų arba kuo greičiau jas išspręsti.

Serviso problemoms spręsti taip pat gali būti pasitelkiami AGCO specialistai, kurie prireikus per 24 val. gali prisistatyti iš bet kurios pasaulio šalies.

Be to, oficialūs atstovai gali atsargines dalis užsakyti ne tik iš konkrečių sandėlių („Valtra“ technikos atsarginės dalys tiekiamos tiesiai iš gamyklos Suomijoje, „Massey Ferguson“ ir „Fendt“ – iš sandėlių Lenkijoje), bet ir iš kitų šalių sandėlių. Tai svarbu greitesnei reakcijai ir problemų sprendimui, siekiant patenkinti ūkininko lūkesčius.

Vienos šeimos vaikai, bet visi skirtingi

Nors „Valtra“, „Fendt“ ir „Massey Ferguson“ žemės ūkio technika – AGCO šeimos dalis, tačiau Lietuvos rinkoje ja prekiaujančios įmonės yra savotiškos konkurentės.

„Sveika konkurencija – labai geras dalykas, nes verčia pasitempti, stengtis viską daryti kiek įmanoma geriau“, – pabrėžė bendrovės EWA generalinis direktorius Gediminas Kvietkauskas. Su juo sutiko ir bendrovių „Rovaltra“ bei „Ivabaltė“ vykdantieji direktoriai Jonas Tranaitis ir Monika Tarvydytė.

AGCO atstovas juokavo, kad kovos tarp vienos šeimos vaikų neišvengiamos, tačiau atkreipė dėmesį tiek į kiekvieno prekių ženklo technikos, tiek ir ja prekiaujančių įmonių išskirtinumus.

„Štai EWA, jaunatvišku entuziazmu ir ryžtu pelniusi mūsų pasitikėjimą, yra gana stipri javų kombainų segmente. „Rovaltra“, bendradarbiaudama su savivaldybėmis, yra užėmusi gana didelę komunalinio ūkio ir miškų sektoriaus dalį. „Ivabaltė“ koncentruojasi į profesionaliausią techniką ir dirba su didžiausiais Lietuvos ūkiais“, – skirtumus vardijo C. B. Nielsenʼas, išskirdamas ir pastaraisiais metais ryškėjančią naują tendenciją mūsų šalyje – vis augantį traktorių, aprūpintų pažangiausiomis technologijomis, poreikį.

Užsakymo Nr. 11143
    Gudinas -  23 06 14 + MU 2024

    (0)

    Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

    Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

    Norėdami parašyti savo nuomonę – prisijunkite.

    Apklausa
    Ko tikitės iš šiųmečio pasėlių deklaravimo?
    Visos apklausos