Basf A1 27 02 24 Basf 27 02 24 m1
Technika
Įsigyti atsarginių dalių galima ir elektroniniu būdu

Kaunas. Elektroninė prekyba plataus vartojimo prekėmis – Lietuvos rinkoje ne naujiena. Elektroninių parduotuvių duris „atveria“ ir prekybos žemės ūkio technika įmonės. Viena iš pirmųjų galimybę įsigyti atsargines detales sėdint namuose prie kompiuterio suteikė „Konekesko grupė“. Elektroninė prekių užsakymo ir įsigijimo sistema įdiegta Baltijos šalyse bei Suomijoje.

Bioversija m7 2024 03 12

Parduotuvėje (el.adresas: http://webshop.konekesko.lt) klientai nuotoliniu būdu gali įsigyti žemės ūkio, statybinės ir miško technikos atsarginių dalių bei aksesuarų. Pasak bendrovės „Konekesko Lietuva“ atsarginių dalių padalinio vadovo Andriaus Balsio, nepriklausomai nuo vietos, laiko ar savaitės dienos, užsakytos dalys bus pristatytos į ūkį bet kuriame Lietuvos rajone per 1–3 dienas. Užsakovui pageidaujant, dalis taip pat bus galima bus atsiimti ir „Konekesko Lietuva“ prekybos centruose.

Elektroninės parduotuvės asortimente – kompanijų „Claas“, „Massey Ferguson“, „Ponsse“, „Kubota“, „Lemken“, „Hardi“, „Bogballe“ ir „He-Va“ gaminamos technikos atsarginės dalys. Nuotoliniu būdu galima užsisakyti ir alyvą bei aksesuarus technikai. „Užsiregistravęs elektroninėje parduotuvėje ūkininkas taip pat galės administruoti turimos technikos parko informaciją ir dalių užsakymų istoriją. Tik registruotas vartotojas galės tiesiogiai naudotis elektroniniu „Lemken“ ir „Hardi“ kompanijų prekių katalogu. Klientui pageidaujant, jam bus siunčiami tikslingi pasiūlymai, susiję su jo turimos technikos parku, net jeigu tokių atsarginių dalių elektroninėje parduotuvėje nebus“, – apie elektroninės prekybos privalumus kalba A. Balsys.

Jo teigimu, prekės užsakymas apima keturis etapus. Pirmiausia reikia nurodyti informaciją apie užsakovą ir prekės pristatymo vietą. Vėliau pasirenkama detalė, apmokama sąskaita ir pavirtinamas užsakymas. Galimi apmokėjimo už prekes būdai: apmokėjimas pasirinkus banko programą arba atidėtas apmokėjimas patvirtintiems ir patikimiems klientams. „Programa lengvai suprantama ir ja nesunku naudotis“, – pabrėžia A. Balsys.

Pasak „Konekesko Lietuva“ generalinės direktorės Linos Morkūnaitės, parduodant vis daugiau technikos, atsarginių dalių poreikis ir pardavimas tik didės, taip pat didės klientų skaičius, plėsis dalių asortimentas. Praėjusiais metais įmonės apyvartos struktūroje atsarginių detalių pardavimas sudarė daugiau kaip 16 proc. „Skaičiuojame, kad per pirmuosius kelis metus jis pasieks 20 proc.“, – skaičiuoja L. Morkūnaitė.

Elektroninė parduotuvė – didelė „Konekesko grupės“ investicija. Elektroninės prekybos sistemai įgyvendinti pasitelkti patikimi partneriai (IBM, „Nets“, „Tieto“ ir kiti). Projekto planavimas ir koregavimas užtruko vienerius metus, o diegimas (nuotraukų paruošimas, prekių katalogų susiejimas, susiejimas su verslo valdymo sistema, kiti e-sprendimai) – pastaruosius pusę metų.

Pasak „Konekesko Lietuva“ vadovės, vienas iš strateginių „Kesko“ korporacijos tikslų – skaitmeninių sistemų diegimas, siekiant efektyvumo ir patenkinti naujos klientų kartos poreikius. „Šiais laikais būtina suspėti su naujų technologijų pritaikymo galimybėmis, todėl ši naujovė – tvirtas mūsų ateities pamatas“, – įsitikinusi L. Morkūnaitė.

„Elektronine parduotuve naudosis ne visi klientai ir ne iš karto. Reikės mokymų, paskatinimų ir paaiškinimų, tačiau tikime, kad naujovių diegimas yra įmonės pareiga. Elektroninė prekybos sistema padės efektyviau organizuoti dalių užsakymą ir pristatymą“, – pabrėžia Lina Morkūnaitė

MŪ inf.

    Gudinas -  23 06 14 + MU 2024

    (0)

    Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

    Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

    Norėdami parašyti savo nuomonę – prisijunkite.

    Apklausa
    Kokių priemonių imatės dėl užmirkusių žieminių pasėlių?
    Visos apklausos