Bioversija A1 2025 09 03 Basf m1 2025 09 12
Spaudos centras
Nemunu atplukdytas rekordinis grūdų krovinys
Vidaus vandens kelių direkcijos nuotr.

Kaunas / Klaipėda. Į Klaipėdos uostą Nemunu atplukdytas rekordinis 1 250 t grūdų krovinys.

Vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) grūdams gabenti panaudojo didžiausią upinę baržą Baltijos šalyse „Nemunas Lines“.

Bendrovė „Linas agro“ jau antrus metus dalį grūdų renkasi gabenti vandens keliu.

Bioversija 2025 09 03 m7

„Nemunas Lines“ atnešė naujų lietuviško derliaus logistikos galimybių. Jurbarko uoste dar savaitės pradžioje užvirė krovos darbai, kurie tapo puikiu pavyzdžiu, jog vidaus vandens transportas yra efektyvi šalies logistikos sistemos dalis.

Nepaisant to, kad baržos grimzlė pritaikyta 180 cm gyliui, daugiau nei  75 m ilgio laivas gali talpinti įspūdingą tonažą  – net 1 300 t grūdų ar kitų birių medžiagų. Tai atitinka 26 traukinių vagonų (po 50 t) ar net 54 vilkikų (po 24 t) krovos pajėgumus.

„Krovininė logistika vandens keliu – užsienio šalyse įprastas, patogus ir efektyvus būdas gabenti krovinius. Vienas iš sėkmės faktorių – įgyvendintos investicijos į Jurbarko infrastruktūrą: 2024 m. įrengtas sausumos kelias sunkvežimiams, įrengtas grūdų krovos transporteris, užtikrinantis sklandų krovinių sandėliavimą ir perkrovimą į baržą“, – sako VVKD generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas. 

Nemunu ir Kuršių mariomis šiemet VVKD jau pergabeno daugiau nei 44 tūkst. t krovinių.

Šaltinis: Vidaus vandens kelių direkcijos pranešimas žiniasklaidai
Gudinas m8 2025 08 11
Setupad-desktop-po tekstu / prenumeruok 2025 II pusmetis

(0)

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

Norėdami parašyti savo nuomonę – prisijunkite.

Apklausa
Kaip šiemet pasikeitė jūsų išlaidos trąšoms, palyginti su praėjusiais metais?
Visos apklausos