


Jurbarkas. Klaipėdos jūrų uosto direkcija ir Jurbarkas pradeda įgyvendinti bendrą projektą – vystys upinį krovinių uostą Jurbarke, prie Nemuno.
Savivaldybė ir Jūrų uosto direkcija penktadienį pasirašė bendradarbiavimo susitarimą.
Direkcijos teigimu, krovinių gabenimas Nemuno upe vystosi vis sparčiau, o pastaraisiais metais atliktos investicijos skatina galvoti, kaip laivybą upėmis įveiklinti dar labiau. Vienas iš sprendimų – upinio krovinių uosto Jurbarke, prie Nemuno upės išvystymas.
Rugpjūčio pradžioje į Klaipėdos uostą atplaukė pirmoji Nemunu plukdyta barža su eksportui skirtų lietuviškų grūdų kroviniu. Uosto direkcija tuomet teigė planuojanti, kad tokie kroviniai iš Jurbarko į Klaipėdą bus gabenami nuolat.
Skaičiuojama, kad viena barža Nemunu gabena maždaug tiek grūdų, kiek jų perveža 40–54 sunkvežimiai, todėl turėtų sumažėti vilkikų eismas keliais ir Klaipėdos gatvėmis. 1 tūkst. tonų grūdų krovinys atplaukė per maždaug 16 valandų, tačiau ateityje kelionės trukmė galėtų siekti 13 valandų plaukiant ir naktį.
Klaipėdos uosto vadovas Algis Latakas anksčiau teigė, kad ateityje būtų galima plėsti vandens kelią iki Jonavos, kad iš „Achemos“ iki Klaipėdos būtų plukdomi ir trąšų kroviniai.
Anksčiau, pasak A. Latako, iš Jurbarko baržomis buvo bandoma gabenti žvyrą, o pastaraisiais metais Nemunu buvo plukdomi negabaritiniai kroviniai, konteineriai, tačiau tokie reisai nebuvo reguliarūs.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Pieno kaina kovą mažėjo
2025-04-22 -
Kovo pabaigoje kviečių supirkimo kaina didėjo, rapsų – mažėjo
2025-04-08 -
JAV muitai paveiks žemės ūkio rinkas. Ko tikėtis
2025-04-03
Skaitomiausios naujienos
-
Kazlų Rūdos miškuose skelbiama stichinė nelaimė
2025-04-23 -
ŽŪM pritaria siūlymui parduoti valstybinę žemės ūkio paskirties žemę
2025-04-16 -
Pakeistos susietosios paramos už pienines karves taisyklės
2025-04-07
(0)