Lietuviški ekologiški produktai stiprina pozicijas JAV ir Kanados rinkose
2020-11-09

Vilnius. Prieš dvejus metus įžengusi į didžiausią pasaulyje ekologiško maisto rinką  – Šiaurės Ameriką, „AUGA group“ ir toliau nuosekliai stiprina savo pozicijas joje. Nuo šiol „AUGA“ ekologiškais produktais pradeda prekiauti gerai žinomi prekybos tinklai: „Stop&Shop“ Jungtinėse Amerikos Valstijose ir „Metro“ Kanadoje. Bendradarbiavimą taip pat pratęsė ir tarptautinė maisto prekybos milžinė „Costco“.

„Nors į Šiaurės Ameriką įžengėme prieš du metus, didžiausia plėtra vyksta būtent dabar, todėl šis regionas jau tapo pagrindine mūsų galutiniam vartojimui skirtų produktų eksporto kryptimi. Pagal suvartojimą Šiaurės Amerika sudaro apie 50 proc. visos pasaulinės ekologiško maisto rinkos. Tai ne tik didžiausia, bet ir konkurencingiausia ekologiškų produktų rinka, kurioje veikia stipriausi sektoriaus žaidėjai, yra formuojamos bendros ekologijos tendencijos. Džiaugiamės, kad šios rinkos dalyviai renkasi mūsų produktus ir vertina jų unikalumą“, – teigia Laurynas Miškinis, ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas.

Naujieji maisto prekybos tinklai, kuriuose galima rasti „AUGA“ produkcijos, išsiskiria savo dydžiu. „Stop&Shop“ yra gerai žinomas JAV prekybos tinklas, turintis net 415 fizines parduotuves šiaurės rytinėse JAV valstijose, o maisto prekybos tinklas „Metro” šiuo metu yra trečias didžiausias visoje Kanadoje.

Kaip skelbia JAV verslo žurnalas „Fortune“, tarptautinis prekybos tinklas „Costco“, su kuriuo „AUGA group“ sėkmingai pratęsė bendradarbiavimą, yra didžiausias pasaulyje pagal ekologiškų ir kitų produktų asortimentą. Bendrovės duomenimis, šiuo metu „AUGA“ yra vienintelis lietuviškas prekės ženklas šiame prekybos tinkle JAV bei Kanadoje.

„Tokių tinklų pripažinimas rodo, kad „AUGA group“ produkcija turi potencialo pasaulinėse rinkose. Tai taip pat patvirtina, kad esame pakankamai dideli žaidėjai, galintys bendradarbiauti su didžiausiais pasaulio užsakovais, gebame užtikrinti aukštos kokybės produktų tiekimą dideliu mastu“, – pažymi L. Miškinis.

Bendrovė dar šių metų pavasarį skelbė, kad „AUGA“ ekologiška produkcija pradėta prekiauti ir kitoje JAV prekybos milžinėje, tarptautiniame specializuotų parduotuvių tinkle „Wholefoods“, turinčiame per 500 prekybos vietų įvairiose šalyse. Be to, bendradarbiaudama su keletu kitų JAV tinklų, „AUGA group“ gamina privačių etikečių ekologiškus gaminius Amerikos rinkai.

JAV ir Kanados prekybos tinkluose prekiaujama „AUGA group“ gaminamomis sriubomis – nuo pat 2018 m. tai yra daugiausia dėmesio sulaukiantis ir pagrindinis eksportuojamas produktas į Šiaurės Amerikos regioną. Tačiau asortimentas nuolat plečiasi ir šiuo metu be sriubų JAV parduotuvėse taip pat galima rasti ir konservuotų pupelių bei avinžirnių.

„AUGA group“ yra didžiausia Europoje vertikaliai integruota ekologiško maisto bendrovė. Įmonių grupė ekologiškai sertifikuotose žemėse plėtoja tvarų, naujomis technologijomis paremtą žemės ūkio modelį, apimantį augalininkystę, gyvulininkystę, paukštininkystę ir grybų auginimą. Naudodama nuosavus ir užsakomuosius gamybinius pajėgumus, iš savo užaugintų žaliavų bendrovė gamina platų ekologiškų produktų asortimentą galutiniams vartotojams bei tiekia rinkai žaliavinius produktus. Grupės įmonėse dirba apie 1 200 darbuotojų. „AUGA group“ akcijomis prekiaujama Nasdaq Vilnius ir Varšuvos akcijų biržose. 2019 m. grupės apyvarta siekė 71 mln. Eur.

„AUGA group“ inf.

Naujienų prenumerata

Aktualus klausimas
Į ką dažniausiai investuojate ūkio uždirbtą pelną?
Orai