Technikos naujovėms pristatyti išnaudoja socialinius tinklus
2020-05-29
Bandytojas Ignas, naujuoju traktoriumi šienavęs pakeles, gyrė atnaujintą traktoriaus konsolę

Kaunas. Karantino sąlygomis naujovėms pristatyti ir kontaktui su klientais palaikyti ne viena agroverslo įmonė išnaudoja socialinius tinklus. Ne išimtis – ir technikos prekybos bendrovės.

Vakar bendrovė „DOJUS agro“ socialinio tinklo „Facebook“ platformoje „organizavo“ visos dienos renginį, kuriame pristatė atnaujintos John Deere 6M serijos traktorius. Renginys vyko pagal kruopščiai sudėliotą programą – konkrečiomis valandomis buvo pateikiama vis nauja dozė informacijos ir „veiklos“ savo sekėjams, jie kviečiami ne vien akis paganyti nuotraukų albumuose, bet ir sudalyvauti konkursuose.

Pirmiausia naują traktorių seriją ir jos atnaujinimus, „apeidamas“ galingiausią 6195M modelio mašiną, pristatė bendrovės traktorių specialistas Paulius Orintas. Pasak jo, vienas iš svarbiausių privalumų tai, kad visus šios serijos traktoriaus komponentus gamina pati kompanija „John Deere“.

Jis atkreipė dėmesį, kad daugiausia atnaujinimų atlikta traktoriaus kabinoje, kuri erdvesnė, tylesnė ir dar geresnio matomumo dėl gamintojos sprendimo prietaisų skydelį perkelti į šoninį statramstį.

Atnaujintos 6M serijos traktoriai išskirtiniai ir galimybe rinktis papildomą įrangą ir sistemas, pvz., elektrines poras, LED apšvietimą, valdymo porankį, automatinio vairavimo ar JDLink telematikos sistemas. Pastarąją sistemą, P. Orinto teigimu, iki spalio galo šios serijos traktorių užsisakę pirkėjai gauna dovanų.

Savo pastebėjimais bei įžvalgomis įsėdęs į kabiną dalijosi ir traktorių bandytojas Ignas (nuotr. viršuje), naujuoju traktoriumi šienavęs pakeles. Jis gyrė atnaujintą traktoriaus konsolą ir galimybę papildomai užsisakyti valdymo porankį. Šiuolaikiniam žmogui ypač aktualiu dalyku jis išskyrė ir USB jungtis telefonui įkrauti. Bandytojo teigimu, ypač patogu ir tai, kad traktoriuje įrengtos elektrinės poros, todėl nereikia stumdyti atskirų rankenėlių.

Plačiau susipažinti su naujuoju traktoriumi suteikta galimybė ir klausantis į „YouTube“ kanalą persikėlusio Pauliaus Orinto ir bendrovės „DOJUS agro“ techninės priežiūros inžinieriaus Mariaus Mankevičiaus pokalbio, kodėl 6 serijos John Deere traktoriai populiariausi mūsų šalyje ir kokie techniniai sprendimai tai lemia.

Bendrovės specialistai Marius Mankevičius (kairėje) ir Paulius Orintas apžvelgė svarbiausius techninius atnaujintos serijos traktorių privalumus

Kaip ir tradicinėse lauko dienose, taip ir virtualiame renginyje jo dalyvių, šiuo atveju – sekėjų laukė konkursai ir, žinoma, įmonės dovanos. Pirmajame konkurse „Be vaizdo, bet su garsu“ iš 4 skirtingų garsų reikėjo atskirti, kurį skleidžia naujasis 6M serijos traktorius. Ateities traktorių viziją atskleidė vaikų piešiniai. Žinoma, neapsieita ir be „žinių patikrinimo“ konkurso-klausimyno, kaip gerai virtualaus renginio dalyviai „susipažino“ su naujuoju traktoriumi.

Peržiūrėdami nuotraukų albumą, sekėjai galėjo susipažindinti su naujojo traktoriaus, sukomplektuoto su priekiniu krautuvu, šeimininku – Telšių rajono mišraus ūkio savininku Valdu Kačinskiu, dirbančiu per 250 ha ūkyje ir auginančiu mėsinius galvijus ir pienines karves.

Vienu iš vaizdo įrašų norintieji gyvai matyti ir savo ūkiuose išbandyti atnaujintos serijos traktoriaus ir pašarų preso-vyniotuvo tandemą pakviesti registruotis į demonstracinį turą.

Virtualaus renginio pabaigoje, kad neprailgtų diena darbuojantis laukuose ir nedingtų gera nuotaika, bendrovė „DOJUS agro“ pasiūlė savo sudarytą grojaraštį ir visus sekėjus pakvietė praleisti vakarą valgant spragėsius ir žiūrint vaizdo įrašus.

„Facebook“ platformoje vakar bendrovės „DOJUS agro“ transliuotus vaizdo įrašus peržiūrėjo nuo kelių dešimčių iki beveik 1100 sekėjų.

MŪ inf.

Gudinas - mobilioji apacia 20.05.14

Naujienų prenumerata

Aktualus klausimas
Kas, Jūsų nuomone, labiausiai lemia žemės ūkio paskirties sklypų kainą?
Orai