Agritechnica 21 11 15 Rovaltra-mobili-virsuje
Pasaulyje
JAV parduotuvės prekiaus dirbtinai sukurta mėsa

Vašingtonas. Teigiama, kad dirbtinės mėsos rinka kasmet augs 8 proc., o 2020 m. jos vertė sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Mėsą primenantis produktas, sukurtas iš žirnių baltymų, mielių ekstrakto ir kokosų aliejaus artimiausiu metu pasirodys prekybos tinklo „Safeway" parduotuvėse.

Vadinamuosius dirbtinės mėsos produktus gaminanti kompanija „Beyond Meat", kurią finansuoja Bilas Geitsas (Bill Geyts), planuoja gamybos plėtrą ir produkcijos populiarinimą, rašo „Business Insider".

Iki šiol „Beyond Meat" gaminamų mėsainių galima buvo paragauti vos keliuose Vakarų Kranto restoranuose ir parduotuvėse. Dabar įmonė turi galimybę pasiekti platesnę auditoriją - gaminių bus galima įsigyti 280 parduotuvių. Anot kompanijos atstovų, tai žingsnis keičiant vartotojų suvokimą apie tai, ką turėtume vadinti mėsa.

„Beyond Meat" siekia sukurti produktą, kurio skonis ir struktūra neleistų jo atskirti nuo tikros mėsos. Gaminant mėsainius naudojami džiovinti burokėliai, įvairios sultys. Vartotojams siūlomi mėsainiai parduodami supakuoti po 2 vienetus, pakuotės kaina - beveik 6 JAV doleriai, t. y. 2 kartus brangesnė nei tradicinis jautienos mėsainis.

Rinkos tyrimų kompanijos „Allied Market Research" duomenimis, dirbtinių mėsos produktų rinka kasmet augs 8,4 proc., o iki 2020 m. sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Produkcija vis labiau panašėja į tikrą mėsą, o apklausos rodo, kad du trečdaliai amerikiečių norėtų jos paragauti.

MŪ inf.

(0)

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

Norėdami parašyti savo nuomonę – prisijunkite.

Taip pat šia tema skaitykite
Skaitomiausios naujienos
Verslo informacija
Apklausa
Kokią inovaciją jums pavyko šiemet įsigyti ir įdiegti savo ūkyje?
Visos apklausos