


Vašingtonas. Teigiama, kad dirbtinės mėsos rinka kasmet augs 8 proc., o 2020 m. jos vertė sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Mėsą primenantis produktas, sukurtas iš žirnių baltymų, mielių ekstrakto ir kokosų aliejaus artimiausiu metu pasirodys prekybos tinklo „Safeway" parduotuvėse.
Vadinamuosius dirbtinės mėsos produktus gaminanti kompanija „Beyond Meat", kurią finansuoja Bilas Geitsas (Bill Geyts), planuoja gamybos plėtrą ir produkcijos populiarinimą, rašo „Business Insider".
Iki šiol „Beyond Meat" gaminamų mėsainių galima buvo paragauti vos keliuose Vakarų Kranto restoranuose ir parduotuvėse. Dabar įmonė turi galimybę pasiekti platesnę auditoriją - gaminių bus galima įsigyti 280 parduotuvių. Anot kompanijos atstovų, tai žingsnis keičiant vartotojų suvokimą apie tai, ką turėtume vadinti mėsa.
„Beyond Meat" siekia sukurti produktą, kurio skonis ir struktūra neleistų jo atskirti nuo tikros mėsos. Gaminant mėsainius naudojami džiovinti burokėliai, įvairios sultys. Vartotojams siūlomi mėsainiai parduodami supakuoti po 2 vienetus, pakuotės kaina - beveik 6 JAV doleriai, t. y. 2 kartus brangesnė nei tradicinis jautienos mėsainis.
Rinkos tyrimų kompanijos „Allied Market Research" duomenimis, dirbtinių mėsos produktų rinka kasmet augs 8,4 proc., o iki 2020 m. sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Produkcija vis labiau panašėja į tikrą mėsą, o apklausos rodo, kad du trečdaliai amerikiečių norėtų jos paragauti.
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Kruša sunaikino tūkstančius hektarų Lenkijos ūkininkų pasėlių
2025-06-06 -
Dėl skėrių antplūdžio tenka parduoti galvijus
2025-06-05 -
Grūdų krizė Ispanijoje: derlius ir kainos – per mažos, trąšos – per brangios
2025-06-04
Skaitomiausios naujienos
-
Nuo liepos – pokyčiai registruojant žemės ūkio techniką
2025-06-04 -
Rusijos „Rostselmash“: po svaiginančio pakilimo – kritimas į bedugnę
2025-05-23 -
Jau 25 metus prie traktoriaus vairo
2025-05-27
(0)