


Kanbera. Australijos organizacija, tiekianti ūkininkų produkciją vartotojams tiesiai į namus, vykdo reklamos kampaniją, siekdama sustabdyti vadinamąjį urbanistinį ūkininkavimą ir paskatinti pirkti profesionalių ūkininkų produkciją.
Trys nauji reklaminiai skelbimai parodijuoja agrarinę veiklą miestuose. „Australian Farmers Direct" pradėjo daugiakanalę kampaniją, siekdama parodyti šeimoms, kuo maisto prekių parduotuvė naudinga ūkininkams.
Kaip informuoja Cityfarmer.info, Kampanija apima reklamą televizijoje, reklamines skelbimų lentas ir pabrėžia Australijos ūkininkų palaikymo svarbą bei pašiepia šiuo metu miestuose populiarią tendenciją užsiimti urbanistiniu ūkininkavimu.
Organizacijos rinkodaros direktorius Peteris Bekeris (Peter Bakker) teigia, kad kampanijos tikslas - sumažinti asmenų, užsiimančių ūkininkavimu namuose, skaičių ir paskatinti pirkti tikrų ūkininkų produkciją.
Kampanija taip pat supažindina su ką tik veiklą pradėjusia produkcijos pardavimo svetaine „The General Store", kurios klientai gali nusipirkti maisto prekių tiesiogiai per „Australian Farmers direct" ir „atsisveikinti su prekybos centru".
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Ukraina nustatė muitus sojų ir rapsų eksportui
2025-09-10 -
Savo ūkį ir žemę gynė iki paskutinio atodūsio
2025-09-05 -
Krepšinio kamuolio dydžio baklažanas tapo pasaulio rekordininku
2025-09-01
Skaitomiausios naujienos
-
Pakruojo r. oficialiai užfiksuotas žieminių kviečių rekordas
2025-08-25 -
Pakeisti išmokų dydžiai už 2024 m. deklaruotus plotus
2025-09-11 -
I. Hofmanas atskleidė, kas siūlė savą žmogų skirti ŽŪDC vadovu
2025-09-05
(0)