


Kanbera. Australijos organizacija, tiekianti ūkininkų produkciją vartotojams tiesiai į namus, vykdo reklamos kampaniją, siekdama sustabdyti vadinamąjį urbanistinį ūkininkavimą ir paskatinti pirkti profesionalių ūkininkų produkciją.
Trys nauji reklaminiai skelbimai parodijuoja agrarinę veiklą miestuose. „Australian Farmers Direct" pradėjo daugiakanalę kampaniją, siekdama parodyti šeimoms, kuo maisto prekių parduotuvė naudinga ūkininkams.
Kaip informuoja Cityfarmer.info, Kampanija apima reklamą televizijoje, reklamines skelbimų lentas ir pabrėžia Australijos ūkininkų palaikymo svarbą bei pašiepia šiuo metu miestuose populiarią tendenciją užsiimti urbanistiniu ūkininkavimu.
Organizacijos rinkodaros direktorius Peteris Bekeris (Peter Bakker) teigia, kad kampanijos tikslas - sumažinti asmenų, užsiimančių ūkininkavimu namuose, skaičių ir paskatinti pirkti tikrų ūkininkų produkciją.
Kampanija taip pat supažindina su ką tik veiklą pradėjusia produkcijos pardavimo svetaine „The General Store", kurios klientai gali nusipirkti maisto prekių tiesiogiai per „Australian Farmers direct" ir „atsisveikinti su prekybos centru".
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Protestai davė vaisių? Lenkijos grūdų augintojams ES skirs 30 mln. eurų
2023-03-22 -
Nyderlandai: protestuojančių žemdirbių partijos sėkmė rinkimuose
2023-03-17 -
Rusija sutinka pratęsti grūdų sandorį 60 dienų, Ukraina reikalauja 120 dienų
2023-03-15
Skaitomiausios naujienos
-
Žemės ūkio paskirties žemė: perkant jokių ribojimų ir pirmenybių?
2023-03-15 -
„Vyksta natūralus ūkių naikinimas“
2023-03-09 -
Išvengti nepavyks: patvirtinti geros agrarinės būklės reikalavimai
2023-02-28
(0)