


Kanbera. Australijos organizacija, tiekianti ūkininkų produkciją vartotojams tiesiai į namus, vykdo reklamos kampaniją, siekdama sustabdyti vadinamąjį urbanistinį ūkininkavimą ir paskatinti pirkti profesionalių ūkininkų produkciją.
Trys nauji reklaminiai skelbimai parodijuoja agrarinę veiklą miestuose. „Australian Farmers Direct" pradėjo daugiakanalę kampaniją, siekdama parodyti šeimoms, kuo maisto prekių parduotuvė naudinga ūkininkams.
Kaip informuoja Cityfarmer.info, Kampanija apima reklamą televizijoje, reklamines skelbimų lentas ir pabrėžia Australijos ūkininkų palaikymo svarbą bei pašiepia šiuo metu miestuose populiarią tendenciją užsiimti urbanistiniu ūkininkavimu.
Organizacijos rinkodaros direktorius Peteris Bekeris (Peter Bakker) teigia, kad kampanijos tikslas - sumažinti asmenų, užsiimančių ūkininkavimu namuose, skaičių ir paskatinti pirkti tikrų ūkininkų produkciją.
Kampanija taip pat supažindina su ką tik veiklą pradėjusia produkcijos pardavimo svetaine „The General Store", kurios klientai gali nusipirkti maisto prekių tiesiogiai per „Australian Farmers direct" ir „atsisveikinti su prekybos centru".
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Miežius kulti pradėję lenkai grūdų kainomis nesidžiaugia
2025-07-03 -
Ką numato naujas ES ir Ukrainos susitarimas dėl žemės ūkio produktų importo
2025-07-01 -
Liūtys ir sausros kol kas nesumenkino gerų ES derliaus perspektyvų
2025-07-01
Skaitomiausios naujienos
-
Nuo liepos – pokyčiai registruojant žemės ūkio techniką
2025-06-04 -
Seimas nusprendė: žemės ūkio technikai draudimo apmokestinimo išimčių nebus
2025-06-17 -
S. Skvernelis: norint atliepti ūkininkų reikalavimus, reikėtų atskiros mokesčių sistemos
2025-06-18
(0)