


Kanbera. Australijos organizacija, tiekianti ūkininkų produkciją vartotojams tiesiai į namus, vykdo reklamos kampaniją, siekdama sustabdyti vadinamąjį urbanistinį ūkininkavimą ir paskatinti pirkti profesionalių ūkininkų produkciją.
Trys nauji reklaminiai skelbimai parodijuoja agrarinę veiklą miestuose. „Australian Farmers Direct" pradėjo daugiakanalę kampaniją, siekdama parodyti šeimoms, kuo maisto prekių parduotuvė naudinga ūkininkams.
Kaip informuoja Cityfarmer.info, Kampanija apima reklamą televizijoje, reklamines skelbimų lentas ir pabrėžia Australijos ūkininkų palaikymo svarbą bei pašiepia šiuo metu miestuose populiarią tendenciją užsiimti urbanistiniu ūkininkavimu.
Organizacijos rinkodaros direktorius Peteris Bekeris (Peter Bakker) teigia, kad kampanijos tikslas - sumažinti asmenų, užsiimančių ūkininkavimu namuose, skaičių ir paskatinti pirkti tikrų ūkininkų produkciją.
Kampanija taip pat supažindina su ką tik veiklą pradėjusia produkcijos pardavimo svetaine „The General Store", kurios klientai gali nusipirkti maisto prekių tiesiogiai per „Australian Farmers direct" ir „atsisveikinti su prekybos centru".
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Vagys iš laukų šluoja ir smidrus, ir rapsus
2025-05-02 -
Vengrijos bei Slovakijos kova su snukio ir nagų liga – po didinamuoju stiklu
2025-04-25 -
Derliaus lūkesčiai vis dar neblogi, bet daug kur sausringa
2025-04-24
Skaitomiausios naujienos
-
Kazlų Rūdos miškuose skelbiama stichinė nelaimė
2025-04-23 -
ŽŪM pritaria siūlymui parduoti valstybinę žemės ūkio paskirties žemę
2025-04-16 -
Pakeistos susietosios paramos už pienines karves taisyklės
2025-04-07
(0)