Siekiama didinti pasitikėjimą europietiška vaisių ir daržovių produkcija
2013-01-24

Italija. Maždaug trys milijonai Italijos, Prancūzijos ir Vokietijos vartotojų buvo išsamiai supažindinti su europietiškų vaisių ir daržovių įvairove, akcentuojant jų naudą sveikatai, kokybę ir saugą. Tiek suspėta nuveikti pradėjus vykdyti didelę reklaminę kampaniją trijose šalyse nuo 2012 m. lapkričio iki šių metų sausio.

Projektas „Fruitylife", koordinuojamas Italijos kooperatinės bendrovės „Alimos", skirtas suteikti kuo daugiau informacijos pirkėjams apie Europoje išaugintų vaisių ir daržovių saugą. Projekto veikla finansuojama iš minėtos bendrovės „Alimos", taip pat Italijos žemės ūkio ministerijos bei ES lėšų.

Pagrindinis projekto tikslas - nuraminti ir informuoti vartotojus, kad Europoje išauginti vaisiai ir daržovės yra garantuotos kokybės, o jų saugą užtikrina atsekamumo galimybė per visą gamybos grandinę. Be to, stengiamasi priminti, kad valgyti vaisius ir daržoves yra ne tik labai sveika, bet ir tikrai skanu.

Vaderstad 12 05

Italijoje, Prancūzijoje ir Vokietijoje didžiuosiuose prekybos centruose buvo įrengta daugiau negu 800 informacinių punktų, kuriuose apsilankiusiems pirkėjams suteikiama išsami informacija. Vaisių ir daržovių reklama transliuota specialiai sumontuotuose ekranuose, taip pat buvo dalijami reklaminiai lankstinukai.

Atkreiptas vartotojų dėmesys į svarbą vartoti sezonines daržoves ir vaisius, nes būtent produkcijos šviežumas yra vienas svarbiausių kriterijų. Sudarytas specialus kalendorius, kuris turėtų padėti pirkėjams susiorientuoti, kokiu metų periodu kokios daržovės yra sukaupusios daugiausia vitaminų ir turi didžiausią maistinę vertę.

Kalendoriuje pateikiami 24 pagrindiniai produktai - 12 rūšių vaisių ir 12 rūšių daržovių (po 2 kiekvienam mėnesiui). Pavyzdžiui, sausį siūloma daugiausia valgyti špinatų ir apelsinų, vasarį - morkų ir obuolių, kovą - brokolių ir kivių, balandį - artišokų ir braškių, gegužę - šparagus bei trešnes ir t. t. (žinoma, sezoniškumas pritaikytas prie Italijos gamtinių sąlygų).

Bendra projektas „Fruitylife" trukmė - treji metai. Jo pabaiga numatyta 2015 m.

MŪ inf.

Gudinas - mobilioji apacia

(0)

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

Naujienų prenumerata

Aktualus klausimas
Kaip vertinate žemdirbių protesto akcijas (kryžių statymo, traktorių važiavimo ir kt.)?
Orai