Briuselis. Europos Komisija 2020 m. skirs 200,9 mln. EUR ES žemės ūkio maisto produktų populiarinimo veiklai finansuoti Europos Sąjungoje ir už jos ribų.
2020 m. daugiau kaip pusė biudžeto (118 mln. EUR) bus skiriama kampanijoms, orientuotoms į didelį augimo potencialą turinčias rinkas už ES ribų, konkrečiai, į Japoniją, Jungtines Valstijas, Kanadą, Kiniją, Korėją ir Meksiką. Tikimasi, kad, vykdant kampanijas pasirinktose šalyse, bus padidintas ES žemės ūkio maisto produktų konkurencingumas ir vartojimas, produktų žinomumas ir jų rinkos dalis šiose tikslinėse šalyse.
Per šias kampanijas ES ir pasaulio vartotojai taip pat bus informuojami apie įvairias ES kokybės sistemas ir ženklinimą etiketėmis, pavyzdžiui, apie geografines nuorodas arba ekologiškus produktus. Vykdant kampanijas papildomas dėmesys taip pat bus skiriamas aukštų saugumo ir kokybės standartų svarbai, ES žemės ūkio maisto produktų įvairovei ir tradiciniams aspektams. Galiausiai, ES viduje daugiausiai dėmesio bus skiriama sveikų mitybos įpročių skatinimui ir gausesniam šviežių vaisių ir daržovių vartojimui, laikantis subalansuotos mitybos.
Kvietimai teikti pasiūlymus dėl būsimų 2020 m. kampanijų bus paskelbti 2020 m. sausio mėn. Kreiptis dėl finansavimo ir pateikti savo pasiūlymus gali įvairios įstaigos, pavyzdžiui, prekybos ir gamintojų organizacijos. Paprastas programas gali pateikti viena ar kelios organizacijos iš tos pačios ES šalies. Daugiašales programas turi pateikti mažiausiai dvi nacionalinės organizacijos iš mažiausiai dviejų valstybių narių arba iš vienos ar daugiau Europos organizacijų.
Pagal EK inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
BŽŪP po 2027-ųjų: kaip žemės ūkis veiks nuolatinių krizių fone
2024-04-18 -
Susitarė dėl žemės ūkio politikos peržiūros
2024-03-26 -
EK vadovė siūlo didinti tarifus Rusijos grūdams
2024-03-22
Skaitomiausios naujienos
-
Paaiškėjo ekosistemų išmokų dydžiai už neariminę žemdirbystę, šlapynių tvarkymą
2024-03-29 -
NMA pradeda rizikingų projektų patikras vietoje
2024-04-17 -
Padidinta parama smulkiems ūkiams
2024-04-18
(0)