Europos žemės ūkio maisto produktams populiarinti – 200 mln. eurų
2019-11-22

Briuselis. Europos Komisija 2020 m. skirs 200,9 mln. EUR ES žemės ūkio maisto produktų populiarinimo veiklai finansuoti Europos Sąjungoje ir už jos ribų.

2020 m. daugiau kaip pusė biudžeto (118 mln. EUR) bus skiriama kampanijoms, orientuotoms į didelį augimo potencialą turinčias rinkas už ES ribų, konkrečiai, į Japoniją, Jungtines Valstijas, Kanadą, Kiniją, Korėją ir Meksiką. Tikimasi, kad, vykdant kampanijas pasirinktose šalyse, bus padidintas ES žemės ūkio maisto produktų konkurencingumas ir vartojimas, produktų žinomumas ir jų rinkos dalis šiose tikslinėse šalyse.

Per šias kampanijas ES ir pasaulio vartotojai taip pat bus informuojami apie įvairias ES kokybės sistemas ir ženklinimą etiketėmis, pavyzdžiui, apie geografines nuorodas arba ekologiškus produktus. Vykdant kampanijas papildomas dėmesys taip pat bus skiriamas aukštų saugumo ir kokybės standartų svarbai, ES žemės ūkio maisto produktų įvairovei ir tradiciniams aspektams. Galiausiai, ES viduje daugiausiai dėmesio bus skiriama sveikų mitybos įpročių skatinimui ir gausesniam šviežių vaisių ir daržovių vartojimui, laikantis subalansuotos mitybos.

Vaderstad 12 05

Kvietimai teikti pasiūlymus dėl būsimų 2020 m. kampanijų bus paskelbti 2020 m. sausio mėn. Kreiptis dėl finansavimo ir pateikti savo pasiūlymus gali įvairios įstaigos, pavyzdžiui, prekybos ir gamintojų organizacijos. Paprastas programas gali pateikti viena ar kelios organizacijos iš tos pačios ES šalies. Daugiašales programas turi pateikti mažiausiai dvi nacionalinės organizacijos iš mažiausiai dviejų valstybių narių arba iš vienos ar daugiau Europos organizacijų.

Pagal EK inf.

Gudinas - mobilioji apacia

(0)

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

Naujienų prenumerata

Aktualus klausimas
Kaip ketinate ūkininkauti kitąmet, jeigu dar didės mokesčiai ir mažės žemės ūkio rėmimas?
Orai