23 10 24 Mano ukio prenumerata 2024 23 04 15 Gauti naujienas mobili žurnalas
Mano Ūkis 2008/01
Ką žada didieji rinkos dalyviai
  • Dainius ŠIŠLAVAS LŽŪU
  • Mano ūkis

Gamintojų siekis pademonstruoti drąsias inovacijas svarbiausioje tarptautinėje žemės ūkio mašinų ir technologijų parodoje „Agritechnica 2007“ suprantamas ir pateisinamas. Prie to, kas tapo norma technologijų lygmenyje, turi pratintis būsimi vartotojai. Be to, kitų sričių pavyzdžiu žemės ūkio technikos gamintojai parodoje tiria potencialią dažnai koncepcijos statusą turinčių projektų rinką. Ūkininkų dėmesys yra geriausias pasirinktos strategijos patvirtinimas.

Taisyklė be išimčių – svarbiausioje tarptautinėje parodoje dalyvauja įtakingiausi gamintojai, leidžiantys numanyti, kur link nukreiptos specialistų pastangos. Bent iki ateinančios parodos. Akylesni parodos lankytojai pastebėjo, kad šįkart dėmesys buvo aiškiai padalintas į dvi dalis: Vakarų šalių vartotojams ir Rytų šalių ūkiams – milžinams. Tad, be bioenergetikos plėtros technologijų, svarią vietą užėmė itin didelio našumo agregatai ir mašinos.

Trijų dienų vos pakako apeiti visus traktorių ir jų komplektuojamųjų dalių stendus. DLG (Vokietijos žemės ūkio organizacija) ekspertų komisija 7 inovacijas įvertino aukso ir 33 – sidabro medaliais. Traktoriams skirtas tik vienas aukso (hibridiniam John Deere 7030 E-Premium) ir 8 sidabro medaliai.

Traktoriui – vienintelis aukso medalis

Didžiausios pasaulyje (padidėjusios kviečių ir kukurūzų grūdų supirkimo kainos paskutinįjį 2007 m. ketvirtį 52 proc. padidino ir kompanijos pajamas) žemės ūkio techniką gaminančios kompanijos „John Deere“ ekspozicijoje pagrindinis dėmesys sutelktas pirmajai serijinės gamybos hibridinių traktorių 7430-7530 E-Premium grupei. Apie šį traktorių jau rašyta praėjusiame „Mano ūkio“ numeryje, todėl nesikartodami priminsime, kad vidaus degimo ir elektros variklių kombinacija leido pagerinti hibridinio jėgos agregato galios charakteristikas ir iki 5 proc. sumažinti degalų sąnaudas.

E-Premium premjera užgožė kitas kompanijos naujienas: pirmąkart elastinga pneumatine važiuoklės pakaba AirCushion aprūpintus itin didelės galios 9030 T serijos traktorius (dar 2007 metų rugpjūtį JAV pristatyta serija tradiciškai turi ratinius analogus – modelius 9030), naują ekonominę vidutinės galios traktorių seriją 6030 SE.

Manhaime, Vokietijoje, buvusioje „Lanz-Bulldog“ gamykloje gaminama JD 6030 SE serija papildys čia nuo 2006 m. gaminamą modernesnę bazę turinčių ir geriau įrengtų 6030 Premium traktorių grupę. Nauja 6030 SE serija keičia taip pat Manhaime nuo 2003 m. gamintą analogišką 6020 SE seriją.

John Deere 6030 SE seriją nuo šiol sudarys nebe 7, o 8 modeliai: po keturis su 4 cl. (vardinis pajėgumas nuo 80 iki 110 AG pagal ECE R24 normą) ir su 6 cl. (vardinis pajėgumas nuo 115 iki 150 AG) varikliais. Visi PowerTech 4,5 ir 6,8 l darbo tūrio varikliai analogiški naudojamiems 6030 Premium serijoje. Juose taip pat įrengtos akumuliatorinės didelio slėgio degalų įpurškimo sistemos common rail, turbokompresorinio pripūtimo, diferencinės variklio ir tarpinio oro aušinimo sistemos. Labiausiai skiriasi gerokai supaprastinta dujų skirstymo sistema. Vietoje 4 vožtuvų kiekviename cilindre 6030 SE serijos varikliuose sumontuoti tik du.

Standartinėje 6030 SE modelių įrangoje neliko anksčiau montuotos mechaninės pavarų dėžės SynchroPlus 12/4. Jos vietą užėmė 40 km/val. transmisija PowerReverser 16/16 su elektrohidrauliniu reversu. Likusios transmisijos – 16/16, 20/20 arba 24/24 PowrQuad Plus (40 km/val.) – hidromechaninės pavarų dėžės su 4 pavarų dinaminiais reduktoriais. Visose transmisijose papildomai galima sumontuoti eigos lėtintuvus.

Pralenkė kitus naujovių gausa

Antrosios pagal dydį žemės ūkio technikos gamintojos „Case-New Holland“ (CNH), priklausančios FIAT įmonių grupei, ekspozicijose buvo ypač gausu naujienų. Tačiau eksponatų gausa paslėpė originalių idėjų trūkumą.

Daugiausia dėmesio skirta esamiems modeliams tobulinti ir jų parametrams gerinti. Tiesa, kai kurie dydžiai rekordiniai. Tuo tarpu gaila, kad neišvydome tolesnės hibridinio Case IH traktoriaus, kukliai pademonstruoto prieš dvejus metus, evoliucijos.

Parodoje pristatyta 2007 m. liepą anonsuota premjera – vidutinės galios traktorių serija New Holland T6000, papildyta keturiomis modifikacijomis su 6 cl. varikliais. Delta, Plus ir Elite vardais žymimi modeliai pakeičia iki tol gamintus vidutinės galios (115–155 AG) modelius New Holland TM120–155. Modifikacijų gausa itin didelė, todėl tie patys modeliai keičia ir ankstesnius panašaus pajėgumo variklius turėjusius New Holland TS-A/TS-A Plus modelius.

Panaši kaita ir Case IH MXU/MXU Profi/MXM Maxxum asortimente. Čia analogiški MXM Maxxum 125–155 AG pajėgumo traktoriai pakeisti 126–158 AG galios Puma modeliais, turinčiais didelį unifikacijos laipsnį su New Holland T6000 serija. Visuose traktoriuose taip pat montuojami 6,7 l darbo tūrio varikliai su common rail tipo degalų įpurškimo ir galios sumavimo sistemomis. Dėl jų papildomos 25 AG gali būti perduotos GTV arba transmisijai transporto darbuose.

T6030–6080 serijos modeliuose, kurie keičia TM120–155, montuojamos dvi transmisijos. Standartiškai įrengiama hidromechaninė Range Command (18/6 arba 19/6) su 6 laiptų dinaminiu reduktoriumi, o už papildomą mokestį – pažangiausia dinaminė pavarų dėžė Power Command (18/6 arba 19/6). Abi transmisijos turi elektrohidraulinį reversą. Be to, abi transmisijos galės turėti ir 18 (40 km/val.), ir 19 (50 km/val.) pavarų į priekį. Aukščiausia pavara (Eco) suderina didžiausią važiavimo greitį su mažiausiu optimaliu variklio sūkių dažniu.

Hidromechaninėse transmisijose Range Command įdiegtas naujas automatinio pavarų perjungimo protokolas IntelliShift. Power Command transmisijos pavyzdžiu valdymo programa čia išskaidyta į du režimus: darbinį ir transportinį. Naujasis protokolas labiau susietas su variklio valdymo sistema, todėl efektyviau leis išsaugoti nustatytą greitį.

Nauji traktoriai tylesni (dėl varikliuose sumontuotų common rail tipo degalų įpurškimo sistemų bei Eco transmisijų modifikacijų) ir komfortiškesni už pirmtakus. Naujuose modeliuose galima įrengti didesnį įstiklinimo plotą turinčią Horizon kabiną, pneumatinę jos pakabą Comfort Ride, firminę priekinio tilto priklausomo tipo amortizacijos sistemą Terraglide. Traktoriaus manevringumą ir mažesnes laiko sąnaudas galulaukėje užtikrina papildomai įrengiamos SuperSteer ir Fast Steer vairavimo sistemos.

Galinio elektrohidraulinio keltuvo ir GTV valdymo sistemoje įdiegta papildoma automatizuoto valdymo funkcija. Ji leis automatiškai išjungti GTV, apatines traukles pakėlus į nustatytą aukštį. Firminėje galulaukės valdymo sistemoje HTS bus galima nustatyti iki 28 skirtingų komandų seką.

Didelės galios Case IH Magnum traktoriai tapo dar pajėgesni. Visoje serijoje sumontuoti pažangesni 6 cl. varikliai (8,3 l darbo tūrio modeliuose 225 ir 250, 9,0 l – modeliuose 280, 310 ir 355), kurių analogiškos ankstesnėms galios charakteristikos pasiektos, sunaudojant iki 3 proc. mažiau degalų. Flagmano Magnum 335 variklio vardinis pajėgumas dabar 335 AG, didžiausias – net 368 AG. Didžiausią galią variklis pasiekia, esant 1 900 min-1 sūkių dažniui, o didžiausias 1 566 Nm sukimo momentas pasiekiamas, esant 1 500 min- 1 sūkiams. Tai vienas geriausių rodiklių tarp didelės galios traktorių.

Standartinėje apkrovai ­jautrioje ­hidraulinėje sistemoje sumontuotas 166 l/min našumo alyvos siurblys. Tai norma tarp didelės galios traktorių. Palyginimui, Fendt 900 VarioTMS standartinio siurblio našumas 160 l/min, John Deere 8030 – 167,5 l/ min. Papildomai į Magnum bus montuojamas 224 l/min (t. y. beveik tokio pat kaip ir John Deere) našumo siurblys, o pageidaujant – ir rekordiškai didelio 297 l/min našumo dviejų kontūrų Twin Flow hidraulinė sistema su dviem ašiniais-stūmokliniais siurbliais.

John Deere 8030 serijos pavyzdžiu visi Case IH Magnum traktoriai bus parengti „Trimble“ firmos automatinio vairavimo AccuGuide (tikslumas ±2 cm) sistemai įdiegti. Visi valdikliai, taip pat ir papildoma vairavimo sistemos siurblio-dozatoriaus pavara, bus sumontuoti gamykloje.

Traktoriaus Case IH Magnum kabinoje už papildomą mokestį bus montuojamas daugiafunkcis AFS 600 Pro LCD vaizduoklis lietimui jautriu ekranu.

Triašis traktorius – įspūdingiausias eksponatas

Įmonių grupė AGCO vis dar ant trečios didžiausių pasaulio žemės ūkio technikos gamintojų pakopos. Nors, lyginant su likusiais „Didžiojo trejeto“ nariais, AGCO, api­mančios penkis traktorių prekės ženklus (AGCO, „Challenger“, „Fendt“, „Massey Ferguson“ ir „Valtra“), pardavimų apimtys 2005–2006 m. sumažėjo nežymiai, korporacijai per šį laikotarpį nesisekė atsitiesti. Šiuo metu AGCO dideles viltis sieja su Fendt ir Valtra technikos populiarumo augimu Vakarų Europos rinkose. Tuo tarpu Rytų Europoje bus stiprinamos Massey Ferguson mašinų pozicijos.

AGCO parodoje pristatė bene daugiausiai dėmesio sulaukusį eksponatą – triašį traktorių. Jis buvo demonstruojamas kompanijos „Fendt“ ekspozicijoje. Apie triašius traktorius bus rašoma artimiausiame „Mano ūkio“ numeryje, todėl išsamiau Fendt Trisix Vario nepristatysime.

Kita dėmesio verta naujiena – kompanijos „Valtra“ stende. Suomijos gamintojas parodos metu oficialiai pristatė naują strategiją. „Komfortas ir saugumas“ yra tipiški skandinaviškų mašinų tapatybės elementai. Pasitelkdama verslo partnerių inovacijas, kompanija „Valtra“ pademonstravo ir pirmąjį traktorių, aprūpintą ištisu važiavimo komfortą didinančių priemonių arsenalu: pneumatine priekinio tilto, elektropneumatine kabinos (pirmą kartą tarp traktorių) ir aktyviąja sėdynės pakabomis.

Kompanija „Valtra“ atnaujino mažesnius nedidelės galios traktorių serijos N modelius, turinčius vos 2,54 m ilgio bazę. Išoriškai ir įrangos lygiu jie atitinka galingesnius 0,3 m ilgesnę ratų bazę turinčius N101–141 modelius. Galingiausi modeliai N82 (88 AG pagal ISO TR14396 normą) ir N92 (101 AG pagal ISO TR14396 normą) turės tradicinę modernių Valtra traktorių transmisiją – savos konstrukcijos mechaninę pavarų dėžę su trijų laiptų dinaminiu reduktoriumi ir elektrohidrauliniu reversu. Bus gaminama ir klasikinė, pigesnė šių modelių alternatyva, žymima kaip serija A.

Papildomai N serijos transmisijoje galima užsisakyti hidraulinę Voith sankabą HiTrol, priekinį elektrohidraulinį keltuvą, gamykloje montuojamus priekinius krautuvus (Valtra 35/45), reversuojamą valdymo mechanizmą. Be to, serijoje yra specialių, dirbti miške pritaikytų modelių.

Galingesnių N101–141 modelių HiTech modifikacijų papildomos įrangos sąraše atsirado mechaninė kabinos pakaba. Tuo tarpu Advance modifikacijose jau standartinėje įrangoje įdiegiama komandų sekos galulaukėje sudarymo programa U-Pilot, o už papildomą mokestį kabinos gale įrengiama standartizuota ISO-Bus valdymo linija.

Kompanija „Massey Ferguson“ atnaujino ir praplėtė vidutinės galios universalios paskirties traktorių asortimentą. 2006 m. pristatytoje 5400 serijoje, modeliuose nuo 85 kW/115 AG (5460, 5470 ir 5480) pradėti montuoti nauji varikliai, o patys traktoriai išoriškai panašūs į didesniuosius Massey Ferguson modelius 6400 ir 7400. Taigi dėl pakeliamo vientiso variklio dangčio variklis pasiekiamas greičiau.

Variklių gama papildyta trimis skirtingais jėgos agregatais iš kompanijų „SisuDiesel“ ir „Perkins“. 4 cl. 4,4 l darbo tūrio ir 6 cl. 6,6 l darbo tūrio varikliai turi po 4 vožtuvus kiekviename cilindre ir didelio slėgio common rail degalų įpurškimo sistemas. Galingiausiame 4 cl. Massey Ferguson 5840 modelyje sumontuotas SisuDiesel 4,9 l darbo tūrio variklis.

Kaip ir anksčiau, standartine transmisija išlieka hidromechaninė 16/16 pavarų dėžė Dyna-4 su 4 laiptų dinaminiu reduktoriumi ir elektrohidrauliniu reversu. Prancūzijos įmonėje GIMA gaminamos pavarų dėžės visos funkcijos, tarp jų ir važiavimo krypties keitimas, atliekamos pagal gerai pažįstamą schemą vienintele svirtele šalia vairo.

Galingesniuose Massey Ferguson 5400 serijos traktoriuose su 4 cl. varikliais sustip­rintas galinis tiltas ir įrengti efektyvesni stabdžiai. Atitinkamai padidėjo leistinoji galinio tilto apkrova. Modeliuose su galingesniais 6 cl. varikliais pakeistas priekinis tiltas ir papildomai užsakomas priekinis elektrohidraulinis keltuvas. Pastarojo keliamoji jėga padidinta iki 27,5 kN/2,8 t. Priekinį Carraro tiltą QuadLink su amortizacijos sistema nuo šiol bus galima įrengti ir 5400 serijos modeliuose su 4 cl. varikliais.

Vidutinės galios traktorių premjera

Claas traktoriai sėkmingai tolsta nuo Renault pirmtakų. Paroda „Agritechnica 2007“ pasirinkta vidutinės galios traktorių Arion 500 (su 4 cl. varikliais) ir 600 (su 6 cl. varikliais) debiutui. Mažesnieji modeliai apima galios diapazoną nuo 112 iki 135 AG (pagal ECE R24 normą), didesnieji – nuo 125 iki 155 AG. Tai minėtų Case IH Puma 125–155/New Holland T6030–6080 traktorių konkurentai.

4 cl. ir 4,5 l darbo tūrio bei 6 cl. ir 6,8 l darbo tūrio John Deere variklių, montuojamų į Claas Arion 500/600, konstrukcija labai panaši į John Deere 5020/6030/6030 Premium/7030 Premium/7030 E-Premium modelius montuojamų variklių konstrukciją. Jie pasižymi plačiu iki 550 min-1 pastovios galios diapazonu. Visi varikliai atitinka Etapo IIIa/Tier 3 emisijos reikalavimus.

Galingiausių 500/600-osios serijos modelių varikliai turi galios sumavimo sistemą, papildomą 14,7 kW/20 AG variklio generuojamą pajėgumą perduodančią GTV arba transmisijai transporto darbuose. Nepriklausomai nuo darbo tūrio visi varikliai turi po 4 vožtuvus kiekviename cilindre, didelio slėgio degalų įpurškimo sistemas common rail, tarpinius oro aušintuvus, kintamos geometrijos (VGT) turbokompresorius ir išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemas su jėgos agregato išorėje įrengtais aušintuvais.

Traktoriuose montuojama elastinga, nepriklausomo tipo priekinio tilto pakaba Proactiv (gaminama „Cararro“) ir nepriklausomo tipo keturių taškų kabinos pakaba. Transmisija – tradicinė hidromechaninė pavarų dėžė Hexashift su 6 laiptų dinaminiu reduktoriumi ir elektrohidrauliniu reversu. Tokia pati GIMA pavarų dėžė, tik pavadinimu Dyna-4, naudojama ir Massey Ferguson traktoriuose. Arion 500/600 pakeista tik valdymo svirtelė (Axion pavyzdžiu – dviejų padėčių Drivestick), todėl galima laisvai pasirinkti pavarų perjungimo momentą. Modeliuose Arion 600 C vietoj 24/24 Hexashift transmisijos naudojama 16/16 hidromechaninė pavarų dėžė Quadrishift. Traktoriaus gale gali būti įrengta iki 5 išorinio prijungimo vožtuvų porų.

Papildomai Arion 500/600 modeliuose įrengiamas Claas Cebis valdymo terminalas, kuris montuojamas pradedant aukštesnės klasės traktoriais Axion, baigiant savaeigiais smulkintuvais Jaguar.

Kitos Claas traktorių naujienos – mašinos su belaiptėmis ZF Eccom transmisijomis. Dabar jos montuojamas ne tik į Claas Xerion 3300/3800 (sumontavus naują ZF pavarų dėžę Eccom 5.0, Xerion vardinė galia padidinta iki 253 kW/344 AG, sukimo momentas – iki 1 620 Nm), bet ir į vidutinės galios Axion modelius, tačiau tik galingiausius: 810 (vardinė galia pagal ECE R24 normą – 120 kW/164 AG), 820 (135 kW/183 AG) ir 840 (151 kW/205 AG). Traktoriaus Claas Axion Cmatic transportinis greitis 40 arba 50 km/val.

Kompanijos „Claas“ vadovai neslepia, kad ruošiama didelės galios, nūdienos reikalavimų jau neatitinkančio Atles pamaina. Mat vienintelis Claas Atles 946 (202 kW/275 AG), kuris taip pat vienintelis gamoje turi Deutz AG variklį, nepajėgus uždengti properšos tarp Axion ir Xerion. Vertinant vardinį pajėgumą, niša tarp 230 ir 300 AG yra laisva.

Gamtos neteršiantys varikliai

„Same Deutz-Fahr“ (SDF) įmonių grupei atiteko vienas (įskaitant variklius gaminančią kompaniją „Deutz AG“ – du) sidabro medalis už traktoriuose įdiegtas technologines naujoves.

Penktajam pagal dydį žemės ūkio technikos gamintojui blogos dienos, regis, liko praeityje. 2006 m. pirmą kartą SDF apyvarta viršijo 1 mlrd. eurų (3,45 mlrd. litų). Parodoje „Agritechnica 2007“ nemažai vietos buvo skirta biotechnologijoms ir atsinaujinančių energijos šaltinių panaudojimo įrangai pristatyti. Visi didieji variklių gamintojai šiandien gaminamos produkcijos gamoje turi jėgos agregatų, galinčių dirbti tik rapsų aliejumi (B100), bioetanoliu (E100) ar naudoti gamtines dujas.

Vienas žinomiausių variklių gamintojas pasaulyje „Deutz AG“ šįkart pristatė ne tik variklį, bet ir sumontavo jį į dviejų gamintojų traktorius: 190 AG pajėgumo modelį Fendt 820 Variogreentec ir 131–184 AG pajėgumo traktorių Deutz-Fahr Agrotron Natural Power seriją.

Gryną biodyzeliną (100 proc. rapsų aliejų) naudojančių variklių valdymo sistema papildyta specialiu Deutz AG užpatentuotu protokolu, leidžiančiu automatizuoti perėjimą darbo metu nuo vienos degalų rūšies prie kitos. Patobulinta valdymo programa darbo metu atsižvelgia į abiejų degalų rūšių fizikines ir chemines savybes.

Traktoriuose sumontuoti du degalų bakai. Mažasis skirtas mineraliniam dyzelinui, kuriuo variklis paleidžiamas ir dirba prieš jį išjungiant, o didysis yra pagrindinis – skirtas biodyzelinui, t. y. 100 proc. rapsų aliejui.

B100 degalus naudoti pritaikyti Deutz-Fahr Agrotron M serijos traktoriai, į kuriuos montuojami Deutz 2012 ir 2013 serijos varikliai. Visi varikliai tenkina Etapo IIIa/Tier 3 emisijos reikalavimus. Tos pačios serijos variklis montuojamas ir į Fendt 820 Variogreentec.

ES rinkose realizuojamuose SDF grupės traktoriuose (Deutz-Fahr Agrofarm, Agrotron K, Agrotron M ir Agrotron TTV, taip pat Same Explorer 3, Iron, Diamond) nuo šiol montuojami tik Etapo IIIa/Tier 3 emisijos reikalavimus atitinkantys 4 cl. ir 6 cl. varikliai. Šie reikalavimai pasiekti Deutz AG varikliams pritaikius didelio slėgio akumuliatorines common rail degalų įpurškimo sistemas, išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemas (vidines arba išorines AGRex), kai kuriems – po keturis vožtuvus kiekviename cilindre. Atsiradus papildomai aušinimo sistemos apkrovai, teko modifikuoti ir pastarąją.

Bendroje eksponatų gausoje pasimetė specializuotos paskirties traktorius Same Dorado F110 Continuo. Nedidelių gabaritų, sodininkams ir vynuogių augintojams skirtas traktorius yra pirmasis šioje grupėje su belaipte pavarų dėže.

Britų gamintojo staigmenos

Pastaruoju metu kompanija JCB stebina ne tik automobilių, bet ir žemės ūkio technikos specialistus. 2006 m. JCB užbaigė rekordiškai. Pagaminta daugiau kaip 55 tūkst. mašinų, arba 85 proc. daugiau negu 2005 m. Parodoje „Agritechnica 2007“ pristatytą universaliosios, bet ne transportinės paskirties JCB 7000/8000 traktorių seriją (ji taip pat priskiriama 1990 m. rinkoje pasirodžiusiai Fastrac šeimynai) galima įvardinti kaip labai konkurencingą didesniųjų kompanijų mašinoms. O traktorių JCB 8250 galima vertinti kaip vieną geriausių klasėje. Novatoriškumu jis lenkia kai kuriuos tradicinius rinkos lyderius.

JCB 7000 seriją sudaro trys modeliai: 7170 (129 kW/173 AG), 7200 (142 kW/190 AG) ir 7230 (164 kW/220 AG). Flagmano 8250 vardinis pajėgumas pagal DIN normą (skaitine reikšme ji sulyginama su griežta ECE R24 norma) yra 194 kW/260 AG, o didžiausias siekia 209 kW/280 AG.

JCB 7000 serijoje galima įrengti vienintelę hidromechaninę 24/12 pavarų dėžę su 6 laiptų dinaminiu reduktoriumi ir elektrohidrauliniu reversu. Tai savos konstrukcijos mazgas. Galingiausiame modelyje JCB 8250 montuojama tik belaiptė Fendt Vario transmisija, JCB vadinama V-Tronic. Automobiliuose montuojamų variatorių pavyzdžiu važiavimo greitį galima keisti ne tik tolygiai, belaiptiškai, bet ir turėti fiksuotas, iš anksto nustatytas padėtis, t. y. tariamus laiptus. Kadangi Fendt Vario transmisija nuo hidraulinės sistemos yra atskirta, išdėstydama mazgus JCB rėmėsi automobiliuose naudojama klasikine komponuote, t. y. variklis su pavarų dėže įrengti priekyje, o galinis tiltas su atskira hidrauline sistema perkelti į galą. Šios dvi dalys sujungtos dviem kardaniniais velenais.

Universaliosios paskirties JCB traktoriuose sumontuoti 6 cl. ir 6,7 l darbo tūrio amerikietiški Cummins varikliai. Modelis JCB 8250 išskirtinis ne tik belaipte transmisija, bet ir daugybe kitų techninių sprendimų. 70 km/val. greitį pasiekiantis JCB 8250 yra greičiausias serijinis žemės ūkio paskirties traktorius. Atsižvelgiant į ES tokio tipo mašinoms galiojančius reikalavimus, traktorius yra aprūpintas keturių kanalų stabdžių antiblokavimo sistema ABS, visų ratų diskiniais (atvirojo tipo) stabdžiais. Traktoriuje įdiegtos priekinio ir galinio tiltų amortizacijos sistemos su skersiniais stabilizatoriais priekyje ir gale bei nepriklausomo tipo elastinga kabinos pakaba. Priekinio ir galinio tilto pakaba traktoriaus liemenį (jis pirmą kartą traktorių gamyboje yra erdvinės konstrukcijos), nepriklausomai nuo apkrovos, automatiškai išlaiko horizontalioje padėtyje. Tai ypač svarbu važiuojant su gale arba priekyje iškeltais agregatais.

Siekiant efektyvios variklio galios realizacijos, lyginant su mažesniais 7000 serijos modeliais, JCB 8250 sumontuoti didesnių matmenų ratai. Hidraulinėje sistemoje galima pasirinkti dviejų našumų siurblius: 100 ir 140 l/min. Galinio keltuvo pajėgumas 89,3 kN/9,1 t, papildomai įrengiamo priekinio – 34,3 kN/3,5 t.

Naujai suprojektuotoje arčiau galinio tilto link pastumtoje kabinoje naudojamos kokybiškos medžiagos. Vairuotojo dešinėje įrengta viena daugiafunkcė valdymo svirtis ir LCD vaizduoklis su lietimui jautriu ekranu. Porankyje įrengti lizdai mobilaus telefono įkrovikliui ir MP3 grotuvui.