Renginiai
Ateities naujovės: nuo palydovinių technologijų iki skaitmeninio ūkininkavimo
2016-09-22

Lėverkuzenas/Vilnius. Tarptautinė bendrovė „Bayer" planuoja per ketverius metus investuoti 2,5 mlrd. eurų į tyrimus ir plėtrą, investuojant visų pirma į skaitmeninį ūkininkavimą bei ūkininkavimą smulkiuosiuose ūkiuose. Šis planas bus pradėtas įgyvendinti ateinančiais metais.

Bendrovės „Bayer" renginio „Dialogas apie ūkininkavimo ateitį, 2016" metu, kuris vyko rugsėjo 6-8 d. Lėverkuzene, Vokietijoje, žemės ūkio ateitis buvo aptarta įvairiais aspektais. Anot pranešimo žiniasklaidai, diskusijose dalyvavo įvairių valstybių ekspertai, buvo nagrinėjamos temos nuo palydovinių technologijų panaudojimo smulkiesiems ūkininkams iki integruotų sprendimų, skirtų spręsti svarbiausius žemės ūkio iššūkius.

Kaip rašoma pranešime spaudai, „Bayer", nepaisydama sudėtingos dabartinės verslo aplinkos, siekia užtikrinti naujų sprendimų tvariam žemės ūkiui sukūrimą, todėl didelę investicijų dalį skiria „Crop Science" padaliniui.

„Bayer" valdybos narys ir „Crop Science" padalinio vadovas Liam Condon, kalbėdamas apie dabartinę „Crop Science" tyrimų ir plėtros programą, apimančią gaminius, kurie bus pristatyti 2015-2020 m., pabrėžė didesnę kaip 5 mlrd. eurų bendrą maksimalią pardavimo apimtį.

Pranešime spaudai nurodomas, kad iki 2020 metų tyrimų ir plėtros organizacija yra užsibrėžusi veikti cheminės bei biologinės pasėlių apsaugos srityje, atlikti išsamius augalų savybių tyrimus, iš jų 9 susijusius su grūdinėmis kultūromis ir 27 - su daržovėmis.

„Maždaug 10 proc. pardavimo apimties skiriama tyrimams ir plėtrai, todėl pagal savo investicijas į naujovių kūrimą išliekame žemės ūkio pramonės srities lyderiai. Nepaisydami žemės ūkio ciklų kintamumo, turime laikytis ilgalaikio požiūrio į naujoves, kadangi mūsų pramonės srityje, itin varžomoje reglamentais, naujus produktus sukurti užtrunka vidutiniškai 10 metų", pranešime spaudai cituojamas Liam Condon.

Rinkos naujovės: skaitmeninio ūkininkavimo produktai 

Kreipdamasis į dalyvius, susirinkusius Lėverkuzeno komunikacijų centre „BayKomm", L. Condon taip pat aptarė bendrovės pastangas plėtoti skaitmeninio ūkininkavimo sektorių. Bendrovė yra įsipareigojusi 2015-2020 m. investuoti mažiausiai 200 mln. eurų į skaitmeninį ūkininkavimą, o šiuo metu pardavinėja bei išbando skaitmeninio ūkininkavimo produktus 10 šalių.

Bendrovė bendradarbiauja su keturiais „ForwardFarms" ūkiais, norėdami realiai pademonstruoti geriausią tvaraus žemės ūkio praktiką, skaitmeninio ūkininkavimo privalumus.

„Forward Farm" - tai ūkis, kuriame taikomi tvarūs sprendimai, padedantys įveikti kasdieninius iššūkius, kylančius žemės ūkio srityje. Taip pat tai yra žinių platforma, kurioje atrinkti ūkiai gali dalytis savo patirtimi ir pasiekimais su įvairiais suinteresuotaisiais subjektais, priklausančiais žemės ūkio vertės grandinei - nuo ūkininkų, agronomų, maisto tiekėjų, akademikų, politikų ir valdžios pareigūnų - iki vartotojų. Iki 2018 m. „Bayer" planuoja įsteigti „ForwardFarms" ūkių visose svarbiausiose žemės ūkio rinkose, pabrėžiama įmonės pranešime žiniasklaidai.

Poreikis suprasti ūkininkų ir vartotojų ryšį

„Šiandieniniai vartotojai itin domisi, iš kur atkeliauja jų maistas, tačiau yra labiau nei bet kada atitolę nuo pasėlių auginimo ūkyje", - aiškino L. Condon. „Kadangi padedame savo klientams ūkininkams teikdami priemonių, norėdami užtikrinti tvaresnį maisto gaminimą, taip pat turime informuoti vartotojus apie šiuolaikinio žemės ūkio vaidmenį tiekiant jiems šviežią, sveiką ir saugų maistą - tokį, kokio jie tikisi ištisus metus. Šis forumas yra tik vienas iš būdų, padėsiantis įsitraukti į diskusiją su visais, kurie domisi tvarumu, svarsto ne vien alkio ir prastos mitybos visame pasaulyje problemas, bet ir rūpinasi aplinkos apsauga bei socialine lygybe".

MŪ inf.

„Bayer“ nuotr.

Gudinas - mobilioji apacia

(0)

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

Naujienų prenumerata

Aktualus klausimas
Kuri problema Jums didžiausia?
Orai