manoukis new-logo.jpg
Rugsėjo 25 d., Pirmadienis
     
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93

NAUJIENOS >

Rusija stato grūdų terminalą Tolimuosiuose Rytuose

2017-09-12
Rusija stato grūdų terminalą Tolimuosiuose Rytuose

Maskva. Tolimuosiuose Rytuose Rusija pradeda statyti grūdų terminalą, skirtą kviečių, kukurūzų ir sojų eksportui. Projektinė metinė grūdų terminalo talpa sudaro 33,5 milijonų tonų.

Iki 2020 metų turėtų būti pastatytas pirmas kompleksas, kuris per metus talpintų 3 mln. tonų grūdų. Vėliau (iki 2023 metų) numatoma padidinti talpumą iki 10 mln./t. Viso terminalo statybą planuojama baigti 2030 metais. Terminalas galės priimti laivus, kurių krovumas siekia iki 91,3 tūkst. tonų

Žiniasklaidoje teigiama, kad naujas uostas taps Rusijos grūdų langu į Aziją. Šiuo metu jūrinio grūdų eksporto Rusija beveik nevykdo. Pagrindinė dalis grūdų išvežama automobilių transportu per pasienio rajonus. Japonija ir Vietnamas rusiškų grūdų importui naudojasi Juodosios jūros uostais. Tikimasi, kad terminalas leis sparčiau plėstis į Pietryčių Azijos ir Kinijos rinkas.

Vyriausybė teigia, kad terminalas atvers naują realizavimo kanalą ūkininkams ir taps galingu stimulu didinti gamybą ir verslo plėtrą Amūro regione, Žydų autonominėje srityje, Altajaus, Primorjės ir Krasnojarsko kraštuose.

Nurodoma, kad Tolimųjų Rytų ir Sibiro grūdininkystės potencialas yra labai didelis, iki 2020 metų ten galėtų būti užauginta iki 3 mln., o iki 2030 m. - iki 5 mln. t grūdų. Iki šiol sektoriaus plėtrą riboja prastai išvystyta infrastruktūra ir realizacijos kanalų trūkumas.

Rinkos ekspertai patikslina, kad net įvertinus Rusijos grūdų gamybos augimą, mažai tikėtina, jog vien to užteks, kad būtų maksimaliai išnaudoti naujojo terminalo pajėgumai. Tikėtina, kad projektuojant buvo įvertinti ir Kinijos grūdų tranzito poreikiai. Pagrindiniai Kinijos grūdų gamybos regionai yra šiaurės rytuose, o vartojimas sutelktas šalies pietuose. Pastačius terminalą, kinams atsivers galimybė intensyviau aprūpinti savo šalies vartotojus  grūdais, pasinaudojus Rusijos uostu.

Projektą įgyvendina valstybinė „Jungtinė grūdų kompanija", valdanti 17 grūdų elevatorių ir saugyklų (jų bendras pajėgumas 2 mln. tonų), 7 perdirbimo įmones, kurių gamybiniai pajėgumai sudaro 1,6 mln. tonų per metus, ir du uostų elevatorius Kaliningrade ir Novosibirske, kutrių metinė krova siekia 4,1 mln. tonų.

MŪ inf.

Leistini formatai: jpg, jpeg, png, flv.

Leistinas dydis: 20M.


Komentarai

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams. Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.



  • Joo(78.61.120.129)
    Protingi žmonės į valdžią nelenda. Iš jų reikia imti pavyzdį, ne iš Lanzbyyrgio vagių.
  • Vilius(188.69.193.18)
    Mieli grybes pakalikai,ar galit atsakyt,jei grybe ir ozio klanas yra tokie dideli patriotai,tai kodel jie uzslaptino kgbistu sarasa 75 metams? Ogi todel,kad jie ten visi sedi.
  • to joo debilui(188.69.195.239)
    čia ne atsakymas,koks protas toks ir atsakymas.
  • Joo(78.61.120.129)
    Vogti nemoku.
  • to joo debilui(188.69.195.239)
    pasakyk man vieną dalyką-jei laikai save tokiu protingu,kodėl neužimi grybės vietos,o tik knisi savo 24ha.
  • Joo(78.61.120.129)
    Tai juokis į sveikatą. Aš būsiu patenkintas tamstą pralinksminęs. Dabartinė valdžia pagal Lanzbyyrgio parėdymus nieko veikti ir negali. Jeigu veiktų, būtų tapati buvusiems okupantams. Grybė tam ir tikrino juos, ar moka kalbas, kad po pasaulį galėtų keliauti. Ar moka lietuvių kalbą nei vieno netikrino, nes ne Lietuvai jie išrinkti. Savo verslais visi pasirūpina, nes prie lovio sėdi. Dar ir savo Patronui prezidento postą suveiks.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    O ką dabartinė valdžia veikia? O gi nieko. Kas keliauja po pasaulį kas tvarkosi savo verslus kas atidirbinėja už ''atkatus'' o kas tiesiog nieko neveikia tik ateina algos pasiimt. O tuo metu žmonės iš Lietuvos ir toliau evakuojasi. Gal kas gali pasakyt bent vieną gerą per metus dabartinės valdžios nuveiktą darbą?
  • to joo debilui(188.69.195.239)
    proto ubage niekadėjus reikia ne į dienos šviesą tempt,o kreiptis įteisėsaugos institucijas,nuo to tavo tempimo niekas nepasikeis,tik su savo vapalionėmis sukeli kitiems juoko.Bet ką čia aš aiškinu žmogui gyvulio protu.
  • viliau(188.69.195.239)
    kad kitaip su tavim neįmanoma diskutuot,man išprusimo užtenka,bet kai tu įsikandai prezidentę aklai koneveikt tai ir aš tave koneveikiu.Žinok ji su tavim kiaulių kartu neganė,ji savo gyvenime pasiekė labai daug-tapo prezidente,kaip bebūtų ją išrinko dauguma.Jei toks mandras pats esi kodėl nieko gyvenime nepasiekei,esi tik žemės kurmis.Dar vienas pusdurnis įsikando Landsbergį,žinok tu su tuo klounu juokingai atrodot,kiti protingi žmonės su jumis nesivelia į diskusijas nes vadovaujasi posakiu-duok durniui kelią,lokit jūs kiek tinkami,niekas nuo to nepasikeis.Greit bus kitas prezidentas ir jūs toliau amsėsit kaip šunyčiai,nes jūsų tokia dalia,toks mentalitetas kažką pastoviai kaltint.Kaip sakoma nuo durnumo nėra vaistų.
  • Joo(78.61.120.129)
    Niekadėjus visuomet privalu deramai įvertint pagal nuopelnus, kad visi žinotų. Nepritariu vagių slėpimui, juos į dienos šviesą tempti reikia, kad kiti nenukentėtų.
  • Vvukis to joo(78.62.184.159)
    Tai dar dėl to verksi iki gyvenimo pabaigos? Aš tai ne.
  • Joo(78.61.120.129)
    Niekas Lanzbyyrgio Qbiliaus ir grybės padarytos žalos ir genocido mastais neperspjaus.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Va čia ir yra tikroji propaganda kai bandoma suverst visą kaltę Landsbergiui,Kubiliui ar Grybauskaitei o kad dar vagiama ir daromas tautos ir kaimo genocidas tai niekam neįdomu.
  • Joo(78.61.120.129)
    Visiškai teisingai Viliau. Naudoja Lazbyyrgio leksikoną, originalios minties suregsti negali. Numetė Lanzbyyrgio vagys kaulą, dabar pluša, seilėjasi, atidirbinėja.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    O jei ištikro žinot apie Landsbergio ar Grybauskaitės nusikaltimus praneškit prokuratūrai o ne kometarus rašykit.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Man mūsų prezidentė ir jos politika patinka o visų smulkmenų aš nežinau kaip ir tu Viliau tik įsivaizduoji kad žinai.
  • Vilius(188.69.193.18)
    Taip,taip,matosi tavo zemas isprusimo lygis. Tokiems asilams jo ir nereikia,ka pasako vadas,ta ir daro.
  • to joo debilui(188.69.195.239)
    man per žema kažkokiam pašlemėkui skambint,aš dar saves tiek nenuvertinau,kad skambinčiau kažkokiam nusimyžusiam bomžui.
  • Vilius(188.69.193.18)
    Joo,nekreipk i ta menkysta demesio,jis net pavadinimo sau nesugeba susikurt. Nesiruosiu kiekvienam grybes siknalaiziui aiskintis. Jis gal is to burio zydriuku,kur prie prezidenturos badautojus buvo uzpuole. Jis nesugeba jokiu argumentu pateikt,tik snargliais spiaudosi.
  • Joo(78.61.120.129)
    Bevardi, naudotas lanzbyyrgio kondone. Vilius yra tikras asmuo , gali jam net paskambint, yra numerį pateikęs. Jei nori susitikti, pasigooglink.
  • viliau(188.69.195.239)
    tokios kaip grybė nėra šūdo gabale,kodėl atmata nerašai vardu ir pavarde,bijai suski užsidirbt baudžiamąją bylą už šmeižtą.Jei toks kietas esi mėšlo krūva,turi įrodymų apie jos aferas ko bijai?Esi mandras putotis rašydamas pseudonimu ar ne taip mėšlavabali.
  • Vilius(188.69.193.18)
    As tau parasiau,neesi girdejes,gal zi iu neklausai?
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Dar turėtų labiau gaudyt visokius gaidelius nes dar toki gaideliai kaip Gražulis praktiškai nebaudžiami.
  • Joo(78.61.120.129)
    Mieste nieko bet kaime stabdo kiekvieną. Niekada nesu ramus eidamas pro palaidą šunį. Nežinia kokie jo kėslai.
  • Vvukis(213.130.203.98)
    Toks jų darbas...aš jų visai nebijau.
  • Joo(78.61.120.129)
    Niekada girtas nevažinėju, bet visokių priekabių ieško.
  • Vvukis to joo(213.130.203.98)
    Nevažinėk girtas ir nereiks bijot policijos. Dėl manes tegul visus gaidelius semia
  • Joo(78.61.120.129)
    Lietuvoj policinė valstybė. baudžiamasis ir administracinis kodeksas dvigubai storesni nei buvo prie okupanto. Keliuose policija stabdo be priežasties, ir jie turi neribotas teises išsidirbinėti.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Tai kad nežinau nei vienos....
  • Vilius(188.69.193.18)
    Vuki,kodel tyli,del grybes aferu?
  • Vilius(188.69.198.39)
    As sumoku tiek,kiek man priskaiciuoja. Tu nemoki mokesciu nuo savo ukines veiklos. Ar girdejai,kad buvusi energetikos kainu reguliavimo tarnybos vadove,Korsakaite Niujorko arbitraziniame teisme ,kuriame nagrinejama byla prancuzu firmos pries Lietuva, liudijo,kad jei buvo daromas spaudimas is prezidenturos. Lietuvai gresia bauda virs simto milijonu euru. Teks ir tau prie to prisidet.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Dar įdomu Viliau ar tu daugiau sumoki mokesčių ar aš?
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Aš tik uždirbu tiek kad man nereiktų gyvent iš tavo mokesčių o pirmiausia reik nustot vogt milijonus. O parama man nėra labai aktualu tik stebiuosiu požiūriu Lietuvoje į žemės ūkį. Remiama tik tai kas krauna oligarcham milijonus. Gal reiktų pasimokyt iš Lenkijos ar Olandijos.
  • Vilius(188.69.198.39)
    Pirmiausia nustok vogt mokescius. O ka jie turejo tokio padaryt,tau paramos atnest?
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Tai todėl ir keikiu kad nieko nedaro... Kada mes tokiais tempais pasivysim normalias valstybes?
  • Vilius(188.69.198.39)
    Tai ko tu juos keiki,je nieko nepridare? Lietuva buvo parlamentine,bet grybe ivede diktatura. Jei kuris is valdzios pabando mastyt kitaip nei grybe ar landzbergio klanas,ji tuoj padaro tevynes isdaviku ir Putino draugu. Tu sito nepastebejai?
  • Vvukis(90.134.70.79)
    Viliau pas mus prezidentinė ar parlamentinė valstybė?
  • Vvukis(90.134.70.79)
    Tai kad valstiečiai dar nieko nepadarė...
  • Vilius(188.69.198.39)
    Kodel Latvija su Estija nepristoja grybes duju biznyje,nepritaria del elektros? O ka blogo padare valstieciai vuki ? Net ladzbergi nori prezidentu padaryt,nepatinka kad snapsa pabrangino? Kaimynines valstybes nuo mus tolsta,kaip lektuvas nuo zemes.is kgbistes valdymo,nieko gero.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    Pagal Vilių tai gaunasi taip: tų kur neišriankam aišku tie nagali valdyt šalies o tie kur išriankam ir negali valdyt...turbūt jis nori pasakyt kad Lietuvoj but geriausia jo mėgstamiausios šalies valdžia? Čia nesvabu kas valdžioje svarbiausia kad mes visi jai leidžiam nieko nedirbti o tik vogti.
  • to tokiu nuostoliu(188.69.214.139)
    ei tu berašti geriau patylėk,nes iš tavo minčių kratinio ir kažkokios keistos rašybos neina nieko suprast.Marš į pirmą klasę.
  • Vvukis(78.62.184.159)
    O Karbauskio ''cirkačiai'' būdami valdžioje gero nuveikė?
  • tokiu nuostoliu(188.69.194.189)
    tikrai jie nepatyre,kas dedasi su duju gelda ,juk tiesos nesako ji auksineo kas mo0kam atima tik is musu,jie rinkti buvo mazumos ,kad ir prezidente
  • viliau(188.69.214.139)
    sakai Lietuva per Landzbergį ir grybę patyrė daug nuostolių,o Latvija ir Estija manai,kad nepatyrė,jie su rusija labai draugiškai sutaria.
  • Vilius(188.69.198.39)
    Kodel visi joja ant Karbauskio ir jo daugumos,gali Juozai atsakyt? Jei patekai i valdzia,tai nereiskia,kad gali daryt ka nori. Turi dirbt valstybei ir jos zmonems. Tu geriau isiskaityk,ka as parasiau. Dar valstieciai nebuvo pradeje dirbt o juos jau ede ir ziniasklaida ir opozicija,nes neparankus,kaip kam buvo. As tu ,,politiku''nedergiu,jie patys save apderge nuo galvos iki koju savo darbu ne Lietuvai.
  • Juozas(188.69.215.120)
    Viliui nepatinka,kai kurie politikai jis juos dergia,bet kiek žinau jie išrinkti per rinkimus,perversmo keliu valdžios nepaėmė.Vadinai politikus turėtų rinkti ne visi rinkėjai,o Vilius,nes tik jis gali nuspręsti kuris geras o kuris blogas.Nieko aš nebesuprantu,kam tada reikalingi rinkimai,kam jiems išleisti tiek pinigų jei juos gsli išrinkti viena asaba.
  • Vilius (188.69.198.39)
    Taip,sitie tipai vakaruose labai vertinami,nes jie yra ju skalikai. Visa nepriklausomybes laikotarpi landzbergis paaukojo kovai su Rusija. Kiek Lietuva del to patyre nuostolio,niekas nesuskaiciuos,nes neskaiciuos. Kaip pats nuseno,prisisnekino grybe,dabar ta varo valstybe i duobe. Prarastos rinkos prarasta pigus zaliavu saltiniai,be viso to zlugdomas Lietuvos ukis. Ir vardan KO,vardan jav karo su Rusija,del dominavimo pasaulyje,del zaliavu istekliu. Lietuvos zmones mato,kas darosi valstybej,issako savo nuomone,todel ir vadina ozys ,,graziais''vardais ,sunauja runkeliai....... Bet vargu ar tu ta suprasi.
  • viliui(188.69.214.139)
    tokių kaip grybė,ožys Lietuvoje nėra,yra tik gerbiami,demokratiniu būdu išrinkti politikai Grybauskaitė,Landsbergis.Jie buvo išrinkti,valdžios neužgrobė nedemokratiniu būdu,tu suski jų nei nago juodymo esi nevertas,tu prieš juos tik šiukšlė.Ar žinai pašlemėke kiek Landzbergis turi kitų šalių aukščiausių apdovanojimų,jis pasaulyje yra labai vertinamas,tik tu ir kiti mėšlavabaliai ant jo pastoviai putojasi,bet protingi žmonės į tokių atmatų lojimą nekreipia dėmesio.
  • Saulius(81.7.99.44)
    Laba diena, gal galite nurodyti šios informacijos šaltinį? Gal 33,5mln.t - tai metinė apyvarta, o ne tiek sandėlių? Laukčiau komentarų adresu saulius@kedainiuaruodai.lt Iš anksto dėkoju, Pagarbiai, Saulius Gabševičius
  • Vilius(188.69.198.39)
    Man primoka ne grybe,ne landzbergis,man primoka valstybe,kurioje as gyvenu ,dirbu ir moku mokescius. Dar karta sakau,kad valstybe,tai ne grybe su oziu ir jo klanu, valstybe tai pirma,zmones,paskui teritorija su visu turtu,o valdzia,tai irankis visa tam valdyt. O tas irankis turi dirbt taip,kad visiems zmonems butu kuo geriau gyvent. Be visa to,kiekvienas zmogus turi inest i bendra katila savo dali,pagal savo sugebejimus. Uz tai jis gauna irgi pagal sugebejimus,o ne pagal poreiki,kaip tai valdzia sau leidzia. O del darbo valdzioje,tai tegul kiekvienas dirba ta,ka sugeba. Ta as ir darau. Jei valdzios atstovas dirba ne savo valstybei,o kitai,tai tokie tipai vadinami tevynes isdavikais. As grybes darbe nematau naudos valstybei,todel ja vadinu isdavike. Ka dar tau paiaskint,kad ateitai i prota?
  • viliau(188.69.214.139)
    tai kas tau primoka prie supirkimo kainos,gal rusija?
  • viliau(188.69.214.139)
    tu tai tikrai sugebėtum valstybę valdyt,kelk savo kandidatūrą į prezidentus,aš tikrai už tave balsuosiu.
  • Vilius(188.69.197.59)
    Manes niekas neseria,tik primoka prie supirkimo kainos. Subsidijuoja ne ukininka,bet pirkeja,kuris neipirktu maisto parduotuveje. Taip yra visam pasaulyje,jei jus asilai sita zinot. Taip Lietuva neisgali moket pensiju,atlyginimu biudzetiniams,bet isleist senoms patrankoms,debiliskiems projektams indipendens ir visoms kitoms nesamonems ,tai turi. Nesugeba valstybes valdyt,tegul pyzdina i visas keturias puses.
  • to vilius teisus(188.69.214.139)
    parodija,ne parodija,bet jei ne ES po šia diena dirbtume su senais rusiškais laužais ir išmokų negautumėm,nes Lietuva iš savo biudžeto jų neišgalėtų mokėt.Nesuprantų tų kurie putojasi ant ES,bet paramas ir išmokas ima su malonumu,jų neatsisako,grynai vatnikų mentalitetas-šikti ant šalies kuri jį šeria.
  • to joo debilui(188.69.214.139)
    žinoma,nors pasijuokiu iš tavo kliedesių.
  • Vilius(188.69.197.59)
    Ar dar nesimato rusu Lietuvoj,vuki ar jau apkasuose sedi?
  • vilius teisus(188.69.210.101)
    tai parodija ies referendumas,bet klaniniam tinka ir apsimeta kad nieko neivyko ,bet ziuriu ligoniu yra ir cia
  • Joo(78.61.120.129)
    Ar pasiilgai?
  • joo debilui(188.69.214.139)
    joo debile kur buvai prapuolęs,turbūt buvo užėjusios daugiadienės.
  • Joo(78.61.120.129)
    Lanzbirgio vagių ministras jau ėmė šaukt kad lietuviai ėda Europos šūdinus ir nuodingus sveikatai maisto produktus.
  • Vilius(188.69.197.59)
    Tu vuki ir dirbi is principo su rusiska technika,nes kitokios nesugebi nusipirkt.
  • Vilius(188.69.197.59)
    Kai gyvenau TSRS,laikiausi jos istatymu ,mokejau jei mokescius ir naudojausi jos teikiamomis lengvatomis.Dabar gyvenu es,laikausi jos istatymu,moku jei mokescius,todel ir naudojuosi jos teikiamomis lengvatomis. O tu nesinaudojai TSRS lengvatom,nemokamas gydymas,mokslas,kiek kainavo mieste komunaliniai mokesciai,vaziavimas autobusu,elektra,dujos ir visa kita. As nuo 1979m ikii1989m.dirbdamas negavau mazesnio atlyginimo,kaip 250 rubliu,daznai sieke ir 300. As to viso nekeliu i aukstumas,bet ir dabartiniai laikai,ne rojus. Jei nori,ka nors turet,turi art,kaip arklys. As nieko neisnaudoju,bet nenoriu,kad ir mane isnaudotu. Lietuvos valdzia,pradedant prezidentu,turi dirbt,tik del savo valstybes,o ne atstovaut koholams ,gruzinams,ar jankiams. Andriukaitis papriestaravo Lietuvos politiku vykdomai politikai Baltarusijos atzvilgiu,tai anukelis pradejo klykt,kad reikia atsaukt Vyteni is uzimamu pareigu.
  • Vvukis(90.135.163.251)
    Viliaus vietoj iš principo dirbčiau su rusiška technika,bet manau jis pastaviai maino kailį.
  • viliau(188.69.194.139)
    matyt tu aršus ES priešininkas dar tebedirbi su sena tarybine technika.
  • viliau(188.69.194.139)
    eik tu šūdo gabale,stribo išpera išsiplauk savo durną vatinę galvą,matyt nuo besaikio gėrimo tau balti arkliai vaidenasi.Ko neatsakai apie EU išmokas,ar jas imi ar ne.Bet kur tu suski jas neimsi,visi kacapai tokie,kiauksi ant vakarų,bet jų gėrybėmis naudojasi.
  • Vilius(188.69.197.59)
    Ne tau debile nurodinet kur man gyvent. O del referendumo i es,tai Lietuvos geda o ne referedumas. Buvo papirkinejama ir pinigais ir alu dalino ir miltelius skalbimo.. Mazai zinai,ar nenori zinot. Europos sajungoj mus laiko antrarusiais zmonemis. Visos prekes vakaruose yra skirstomos vakaru rinkai ir narems naujokems. Bet ar tu zombi suprasi ,ka as tau sakau,per mazai koses pas tave makaulej.
  • viliui(188.69.198.38)
    į ES mes įstojom referendumo keliu,aš pats balsavau už o apie alų ir skalbimo miltelius geriau pasakok savo anūkams,jie gal patikės.Kažkas paleido tą antį ir dabar visi vatnikai ją sutartinai kartoja.Jei tau blogai gyventi ES šalyje,gali varyt į savo matušką rasieją,matyt tu ir išmokų neimi ir paramomis nesinaudoji.
  • Vilius(188.69.197.59)
    O kokiu budu mes istojome i es? Melo ir propogandos pagelba,dalino alu ir skalbimo miltelius. Tiesa tam cirke as nedalyvavau. O kas dabar vyksta Lietuvoj,musu niekas nezombina? Sajudis prasidejo,kale mums i galva,kaip bus gerai,kada busime nepriklausomi. Paskui kale i galva,kad reikia stot i es,i nato,dabar kala,kad rusai puola. Nekenciu parsidaveliu,,kam jie beparsiduotu,grazus pavyzdys,tavo mylima grybe. Bet vargu ar suprasi,nes uzzombintas,kaip tie rusai.
  • viliui(188.69.198.38)
    grūdus importavo tiesiogine prasme rusija,tokios valstybės kaip Lietuva nebuvo.Rusija buvo pavergusi 14 šalių ir tą darinį pavadino tarybų sajunga.O dėl rusų galiu pasakyt,kad tai labai nuoširdūs žmonės,tik vargšai yra užzombinti.O juos zombina nuo ivano rūsčiojo laikų,ir man jų gaila.Juk dabar jie tik ir tegirdi iš visų pusių kaip grėsmingai NATO artėja prie jų sienų,ar ne taip vatinuk?
  • Vilius(188.69.197.59)
    Grudus importavo,ne Rusija,o tarybu sajunga,tame tarpe ir Lietuva. 1980m.pries kariuomene dirbau Vievio grudu produktu kombinate,tai iskraudinejo kviecius is Kanados. As jokio dziaugsmo ar liudesio nejauciu, bet tau tai gerklej kartu,kad rusai nemirsta nuo bado,ar taip ,,patriote''?
  • viliui(188.69.198.38)
    tau tai didelis džiaugsmas,taip ant širdies gera,kad tavo mylimieji iš grūdų importuotojų tampa eksportuotojais.
  • ss(193.216.215.145)
    su skaiciais nieko nesumaisyta? visi rasijos eksportuojami grudai yra apie 30 mln, viso pagamina iki 60 mln???? nieko nesumaisyta? ar cia vel rusija pagasdinti kaimiecius sugalvota? Gal nuoroda i tiesiogini saltini ar cia mano ukio korespondentai tiesiogiai is maskvos raso?
  • Vilius(188.69.197.59)
    Tai kaip ia gaunasi,o as galvojau,kad rasai nuo bada jau koju nepavelka. Ka reiskia vakaru sankcijos.
  • na va(188.69.197.29)
    visi juokiasimis Ruskelio o jis jau ir sibire grudus auginti zada,ir nemanau kad butu tiek durnas kad statytu nepaskaiciaves naudos.........taigi neuzilgo ruskelis diktuos grudu kainas rytams ir europai..............ir mes dar to sulauksim manau
RSS naujienų prenumerata

Here you can play mega moolah slots online or visit this site about online casinos at Australia aucasinosonline

.