manoukis new-logo.jpg
Rugsėjo 20 d., trečiadienis
     
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93

NAUJIENOS >

Kaip Italijos vaisių ir daržovių augintojai žengia į Kinijos rinką

2017-05-17
Kaip Italijos vaisių ir daržovių augintojai žengia į Kinijos rinką

Riminis. Nepaisant neigiamo importo-eksporto balanso, Italija rado išteklių didžiuliam augimo šuoliui - visų pirma sugebėjo sudominti kinus itališkų vaisų ir daržovių importo galimybėmis. Mezgasi vaisių ir daržovių prekybos ryšiai su Kinija.

Kinija šiemet yra vienos iš didžiausių pasaulyje parodų „Macfrut" šalis partnerė. Italijos bendrovė „Cesena Fiera" kartu su Ispanijos firma IFEMA ir Kinijos parodų organizavimo lydere „VNU Exhibitions Asia" nusprendė sutelkti dėmesį į šį renginį. Drauge jos sukūrė parodos „Sodininkystė Kinijoje" (Horti China) projektą „Mac Fruit Atraction China" (vaisių pritraukimas į Kiniją). Paroda vyks lapkričio mėnesį Šanchajuje.

Kinijos ambasadorius Italijoje Li Ruiyu per parodos „Macfrut 2017" pristatymą Romoje pabrėžė, kad Kinija ypač domisi Italija. Iki šiol į Kiniją iš Italijos buvo eksportuojami tik kiviai, tačiau neseniai nuspręsta atverti apelsinų, o vėliau - ir obuolių kriaušių importo rinką.

Praėjusiais metais Italija eksportavo vaisių ir daržovių produkcijos už 27 mln. eurų, 12,8 proc. daugiau negu 2015 metais. „Eksportas iš ES šalių į Kiniją atneša apie 50 mln. eurų, - teigė ambasadorius. - Tai suteikia galimybių sustiprinti Italijos vaidmenį vaisių ir daržovių rinkoje."

Analitikai prognozuoja, kad per ateinančius kelerius metus Europos vidaus rinkos gamyba ir vartojimas didės nežymiai, todėl vaisių ir daržovių pramonės ateitis yra susijusi su gebėjimu ieškoti ir įsitvirtinti tarptautinėse rinkose. Žinoma, reikia mažinti siuntimo, tranzito išlaidas ir taip sukurti naujas verslo galimybes naujose šalyse. Kinija čia vaidina pagrindinį vaidmenį.

Europos šalys gauna signalų iš Kinijos vartotojų, norinčių importuoti vaisius: viena vertus, prestižiška vartoti importuojamus vaisius, ypač vakarietiškų prekinių ženklų, kita vertus, didesnės garantijos, kad jie yra saugesni vartoti.

Parodoje - dėmesys Azijai ir Viduriniesiems Rytams

Didžiausias dėmesys parodoje „Macfrut 2017" sutelktas idėjoms inovatyviai ir tvariai plėtoti žemės ūkio sektorių. Tam raginama pasitelkti įvairias edukacines priemones. Kaip pavyzdys pateikiamas Ganoje (Afrika) įrengtas mokomasis ūkis „Green House", kuriame, pasitelkus profesionalus, jaunimas mokomas alternatyvių žemės ūkio metodų, praktiškai pritaikomų daugelyje Afrikos valstybių ir turėsiančių milžinišką poveikį išsaugoti atogrąžų miškams.

Be to, pabrėžta galimybė potencialius migrantus ar grįžtančius migrantams įtraukti į žemės ūkį. Mokomasis ūkis „Green House" kuriamas pasitelkus VIS (Tarptautinė savanorių tarnyba plėtrai), kitas NVO, taip pat bendradarbiaujant su saleziečių kongregacija Italijoje. Šis projektas dalyvauja judėjimo „Stop tratta" (Stabdykime nelegalią prekybą) kampanijoje.

Parodos „Macfrut" pristatymo proga surengtame forume buvo analizuojamos Azijos ir Artimųjų Rytų rinkos. Jame išsakytos mintys, kad Indija, Kinija ir Jungtiniai Arabų Emyratai - tai yra visos augančios rinkos - stipriai veikia aukštos kokybės vaisių importą. Forume aptartos tendencijos, rinkodaros galimybės, apribojimai ir prekybos su Azijos ir Artimųjų Rytų šalimis rekomendacijos. Visos šios rinkos rodo vis didėjančią importuojamų vaisių ir daržovių paklausą, be to, vartotojai mano, kad jų perkamoji galia auga ir produkto kokybė tampa vis svarbesnė.

***
Jau minėtą tarptautinį projektą „Mac Fruit Attraction China" įgyvendina bendrovės IFEMA ir „Cesena Fiera". Tai du vaisių ir daržovių gamintojų ir eksportuotojų mugių ir parodų Ispanijoje ir Italijoje organizatoriai, kurie, kaip Azijos prekybininkų ir tarptautinio vaisių ir daržovių verslo susitikimo vietą, pasirinko projektą „Mac Fruit Attraction China". Šis renginys yra nauja platforma, siūlanti verslo galimybes dalyvaujančioms bendrovėms. Čia jos galės užmegzti naujus ryšius ir įtvirtinti partnerystę Kinijos rinkoje.

„Mac Fruit Attraction China" bus dalis parodos „Sodininkystė Kinijoje", o paroda apims visą kinų ir tarptautinę vaisių ir daržovių pramonę, sėklų technologijas, taip pat pakavimo, logistikos, prekybos ir kitas susijusias paslaugas.

Kinijos parodų organizavimo lyderė „VNU Exhibitions Asia" yra bendra olandų „Royal Dutch Jaarbeurs" ir kinų „Keylong Mostre Service Co, Ltd" bendrovė, įsikūrusi Šanchajuje. Ji yra viena didžiausių ir daugiau nei 20 metų lyderiaujančių Kinijos parodų sektoriaus įmonių. Kasmet suorganizuoja šioje šalyje apie 20 parodų ir konferencijų. Joje dirba daugiau nei 150 darbuotojų.

IFEMA yra Madrido prekybos mugių organizatorė, kuri, bendradarbiaudama su „FEPEX of Fruit Attraction", organizuoja tarptautinės vaisių ir daržovių pramonės prekybos šou. Ji vienija daugiau nei 1 500 bendrovių visoje vaisių ir daržovių pramonėje grandinėje, taip pat 60 000 profesionalų iš 110 šalių.

MŪ inf.

Leistini formatai: jpg, jpeg, png, flv.

Leistinas dydis: 20M.


Komentarai

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams. Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.



RSS naujienų prenumerata

Here you can play mega moolah slots online or visit this site about online casinos at Australia aucasinosonline

.