Gyvenimas toks...
Dauguma NŽT gaunamų skundų – nepagrįsti
2018-07-12

Vilnius. Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) direktorius Laimonas Čiakas teigia, kad šių metų pirmą pusmetį 86 proc. visų centriniame tarnybos padalinyje gautų skundų buvo nepagrįsti.

Anot jo, tai reiškia, kad išsamiai išnagrinėjus skundo esmę ir pateiktas aplinkybes, nustatoma, jog teritorinis skyrius priėmė teisingą sprendimą ar atliko teisingus veiksmus.

„Pagrįsti ar iš dalies pagrįsti skundai sudarė tik nedidelę dalį – 14 proc. (197), o įvairių visuomenei naudingų ir palankių sprendimų priimta tūkstančiai. Pavyzdžiui, NŽT teritoriniuose padaliniuose per pirmą šių metų pusmetį buvo parengta apie 270 tūkstančių įvairių administracinių aktų ir dokumentų (leidimų, sutikimų, sprendimų dėl nuosavybės teisių atkūrimo, pardavimo, nuomos kadastro duomenų nustatymo), o gauti skundai sudarė tik 0,5 proc. visų administruotų dokumentų“, – teigia L. Čiakas.

Tuo tarpu išanalizavus NŽT centriniame padalinyje gautų pagrįstų skundų turinį ir pobūdį bei siekiant gerinti administracinių paslaugų kokybę, atliktas teritorinių skyrių ir jų atliekamų funkcijų rizikos vertinimas.

Atsižvelgiant į rezultatus, parengtas planinių patikrinimų planas, kurio metu vertinamas NŽT teritorinių skyrių priimtų sprendimų teisėtumas, šalinami nustatyti pažeidimai (panaikinami ar keičiami sprendimai, taikoma tarnybinė atsakomybė) ir vykdoma prevencija.

NŽT teigia, kad sustiprinus teritorinių skyrių kontrolę bei daugiau dėmesio skyrus korupcijos apraiškų prevencijai, centriniame padalinyje gaunamų skundų skaičius mažėja.

NŽT, MŪ inf.

Gudinas - mobilioji apacia

(0)

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

Naujienų prenumerata

Aktualus klausimas
Kaip vertinate ŽŪM perkėlimą į Kauną?
Orai