manoukis new-logo.jpg
Gruodžio 14 d., ketvirtadienis
Kviečiame užsiprenumeruoti žurnalus MANO ŪKIS ir VETinfo 2018 metams internetu http://manoukis.lt/prenumerata/internetu  
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93

NAUJIENOS >

B. Markauskas abejoja, ar tiesioginės išmokos bus vienodos visoje ES

2017-12-04
B. Markauskas abejoja, ar tiesioginės išmokos bus vienodos visoje ES

Vilnius. Žemės ūkio ministras nesitiki, kad nuo 2020 metų tiesioginės išmokos žemdirbiams bus vienodos visoje bendrijoje. Bronius Markauskas prognozuoja, kad atotrūkis tarp mažiausias ir didžiausias lėšas gausiančių šalių sumažės, tačiau, anot jo, to negana.

„Esu įsitikinęs, kad tas skirtumas liks mažesnis po 2020 metų. Bet žinoma, mums to neužtenka. Mums neužtenka pažado, kad jos bus dar vienodesnės", - pirmadienį poi susitikimo su Seimo pirmininku Viktoru Pranckiečiu BNS teigė ministras.

B. Markauskas kol kas neprognozuoja, koks bus tas skirtumas ir kiek jis sumažės.

„Sunku prognozuoti, nes tik kitų metų viduryje apskritai atsiras pirmi skaičiai dėl kaimo plėtros biudžeto", - sakė B. Markauskas.

Anot jo, Lietuvos lauktų sunkumai, jeigu Europos Komisija neatsisakys idėjos kofinansuoti tiesiogines išmokas žemdirbiams iš nacionalinių biudžetų.  

„Turbūt būtų mums košmaras, jeigu neatsisakytų. Labai tikiuosi, kad atsisakys. 99 proc. šioje vietoje tikiu, kad taip neįvyks - kad nebus leista prisidėti iš nacionalinio biudžeto", - pareiškė ministras.

„Ta vadinama denocionalizacija buvo minima prieš metus, kai tik prasidėjo diskusijos. Paskui buvo tyla. Negirdėjau, kad kažkuri šalis narė būtų aiškiai pasisakiusi, kad reikia to. Mums būtų beveik tas pats, kaip išmokų skirtumas. Aišku, kad Lietuva tikrai iš savo nacionalinio biudžeto tiek neskirtų, kiek skirtų Danija, Olandija, Vokietija, Prancūzija. Tikrai tada dviejų greičių Europa būtų", - pridūrė B. Markauskas.  

Šiuo metu išmokos valstybėse narėse labai skiriasi, pavyzdžiui, Lietuvos ūkininkai gauna apie 40 proc. mažiau nei vokiečiai.

EK praėjusią savaitę priėmė komunikatą dėl Bendrosios žemės ūkio politikos pertvarkos po 2020 metų. Anot jo, žemės ūkio finansavimas po 2020 metų toliau bus paremtas tiesioginėmis išmokomis  ir Kaimo plėtros programa. Detalės apie lėšų paskirstymą bus derinamos tik pateikus daugiametės finansinės perspektyvos projektą - tai numatoma padaryti iki kitų metų gegužės.

ES galėtų paremti ne tik nuo liūčių nukentėjusius žemdirbius

Pasak žemės ūkio ministro, šią savaitę turėtų paaiškėti galutinis Briuselio sprendimas, ar nuo liūčių nukentėję žemdirbiai gaus Europos Sąjungos (ES) kompensacijas. Be to, ministras mano, jog Briuselio galima prašyti paramos ir Gedimino kalno atstatymui, nes jo irimas irgi yra liūčių padarinys.

„Tikimės, kad šią savaitę turėtume gauti jau tikrą informaciją," - pirmadienį Seime po susitikimo su Seimo pirmininku teigė ministras.  

Pasak jo, dabar taip pat renkama nauja informacija, būtina norint gauti paramos iš ES Solidarumo fondo, skiriančio lėšas didelių gaivalinių nelaimių atvejais.

„Ten galima gauti infrastruktūrai sugriautai paramą. Bet mes nelabai pritempiame, išskyrus nebent Šilutę, kur buvo pralaužti pylimai. Bet mes galvojame, kad gal įtraukti netgi Gedimino kalną, nes jo slinkimas - irgi liūčių padarinys, o kultūros paveldo objektai gali būti įtraukti", - sakė ministras. Pasak jo, vien Gedimino kalno tvarkymui reikėtų apie 7 mln eurų.

Į Europos Komisiją dėl paramos iš Solidarumo fondo ketinama kreiptis jau šią savaitę.

2018 metų biudžeto projekte kompensacijoms žemdirbiams, patyrusiems didelių nuostolių dėl liūčių, lėšų nenumatyta.

Pasak ministro, šalies ūkininkų nuostoliai dėl nenuimto derliaus siekia 47 mln. eurų, o dėl neapsėtų laukų ir žuvusių apsėtų laukų - apie 120 mln. eurų. Nuostoliai dėl negauto būsimo derliaus dar nesuskaičiuoti.

BNS inf.

Leistini formatai: jpg, jpeg, png, flv.

Leistinas dydis: 20M.


Komentarai

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams. Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.



  • Joo(78.62.27.35)
    Labai teisingai pastebėjai, Lietuvoje iš visų atimama, tik Lanzbyyrgio vagims perduodama
  • na(78.58.31.200)
    čia tiems kas nori atimti..vokietijoje visi gauna išmokas ,nepriklausomai nuo ha.Na o pas mus ,kaip visada,atimkim iš vienų ir atiduokim kitiems. Tad taip iki išsvajoto rytojaus patys nueisim ir be kaimynų pagalbos.
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    iš kur taip gerai žinai kiek aš iš karvės melžiu?
  • Joo(78.62.27.35)
    Lanzbyyrgio vagys vėl putosis. Mat kelis centus iš delno išmušė.
  • Ostapas(78.62.240.157)
    60 seimo banditų balsavo už akcizo padidinimą žaliam kurui. Džiaukitės...
  • Joo(78.62.27.35)
    Tu pats rašei kad iki paramų skurdai, aš tuo metu buvau pripažntas metų ūkininku. Šiandien irgi, prisigrobęs paramų, iš karvės ko gero tik kokias 3 tonas pieno iš karvės melži? Ž Ū bendrovės ir tos jau virš 9 tonų iš karvės primelžia.
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    tokie driskiai kaip tu tai piktžolės Lietuvoje.Jie dorai nieko nedirba tik pastoviai klykia,kad juos diskriminuoja su paramomis,bet patys nenori piršto pajudint,laukia kol jiems atneš viską gatavą.
  • Joo(78.62.27.35)
    Lanzbyyrgio vagys tai piktžolės Lietuvoje. Tikri ūkininkai žino, kad jei piktžolių neišravėsi patręši (įšmokomis), bujos tik piktžolės, kultūriniai augalai išnyks. Taip ir yra, veši išmokomis tręšiamos Lietuvoje Lanzbyyrgio vagių, ir jų atžalų piktžolės, sąžiningai dirbantys ūkininkai skursta ir nyksta, Tokioje dirvoje jaunam augalui niekaip neįmanoma prasiskverbti,jo gyvybę dar gelbsti tik persodinimmas (evakuacija, emigracija). Nustokit tręšti tas Lanzbyyrgio vagių piktžoles.
  • Akmeniškis(88.119.251.155)
    Ministras penktadieni Akmenės r. ūkininkų šventėje aiškiai pasakė, kad bus kovojama ir jis tikrai tiki, kad bus vienodos išmokos...pirmadienį pozicija jau kita...
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    driskiau,matosi,kad darbo neturi,nes nuo pat ryto jau prie kompo taškaisi snargliais.Marš greičiau šerti savo blusų.
  • Joo(78.62.27.35)
    Aš irgi pritariu visokių paramų naikinimui. Po gausesnio lietaus visi Lanzbyyrgio vagys paskęstų tiesiogine prasme. Laukiu kitų metų lietingo pavasario, kad kuo daugiau žolės būtų.
  • Dėl manęs (188.69.199.30)
    Galėtų išvis nebūti jokių paramu tikiuosi visi stambieji verktų, kad negali jokiu džipų pirkt per parama. Nes ant kiek reikia būti apsirijėliu, kad turint stambų pelningai veikiantį ūkį pirkt džipą už paramą kurio vertė gerokai virš 40k euro. O kas čia tokio blogo tai tik viena JŪ parama...
  • Vvukis(78.58.26.178)
    Tikrai taip....
  • Isnaikins smulkius ukius per 2 metus(130.228.222.238)
    Ministras Markauskas su ZUM sugalvojo gudru plana kaip isnaikinti nuo zemes pavirsiaus smulkius ukius (kuriu VED iki 8000 eur). Smulkus ukiai ir taip mazai deklaruoja zemes, tad nedidindami pirmuju ha ismoku ukiai naikinami. Taciau pastaruosius 2 metus vykdomas smulkiu ukiu genocidas, kuomet smulkiems ukiams nei cento neskiriama Kaimo pletros investicines paramos. Paskutinis ES paramos kvietimas buvo 2016 metais, siais metais paramos smulkiems ukiams kvietimo nedare, kad kuo daugiau ukiu bankrutuotu is visi smulkus ukininkai isvaziuotu i uzsieni, palike savo zemes stambiems ukiams. Tad realiai smulkus ukininkai Es paramops galit tiketis tik 2019 m pradzioje, kuomet suvaikscios projektai patikros jei kitamet bus kvietimas vasaros viduryje kaip zadama, tad 2 metu laiko tarpas jauniems ir smulkiems ukininkams be es paramos yra mirtis. Tokie ukiai tikrai bankrutuos, nematys prasmes investuoti bei plestis. Nesuprantama kodel sugebama simtus milijonu isdalinti kasmet stambiems ukiams modernizuoti (johndeerams pirkti, dzipams bei visokiems keturraciams nereikalingiems), o nesugebama rasti keliu milijonu smulkiems ukiams paremti? Kodel niekas Markausko ir visos ZUM vadovybes nesodina uz grotu uz smulkiu ukiu genocida ir kaimo naikinima? Kodel investicine parama remiami tik stambus ukiai, o smulkieji pamirstami. Kodel penkias karves turintis pieno ukis neturi galimybes dalyvauti investicinese priemonese ir uki isplesti, o visi Es milijonai atitenka tik stambiems ukiams? Lyg ir ne baudziavos laikais gyvenam taciau cia yra tiesioginis smulkiu ukiu genocidas skiriant visus pinigus stambiems ukiams, nei trupinio nepaliekant smulkiems
  • Vilius(83.179.27.14)
    Taigi ,buvo ir konservatnykai valdzioj,kodel tie nieko nesulygino? Dalis ismoku yra is es biudzeto,kita dalis is nacionalinio biudzeto. Turtingos valstybes skiria didesne dali is savo biudzeto. O grybe isipareigojo gynybos biudzetui skirti virs 2%nuo bvp. Vokietija to nedrysta skirt,nes zmones valdzia i skutus sudraskys. Parasai komentara apie apsurda valstybej,tai visokie debilai apsaukia valstybes isdaviku ir siulo vaziuot i Rusija gyvent.
  • Pritariu Ostapui(78.62.169.135)
    Virš 500 ha neturėtų būti jokių išmokų.
  • Ostapas(78.62.240.157)
    Karabaso kulnius čia, ne ministras. Tereikia patiems didžiausiems ūkiams apriboti išmokas ir iš tų pačių bus galima jas padidinti kitiems likusiems. Tegul duoda pirmųjų hektarų išmokas iki 100 ha, o virš 500 ha jokių išmokų. Labai greitai priartėsime prie vokiečių.
  • taigi(86.100.207.133)
    reikia ministrą užverst prašymais ,pageidavimais ,kad ūkininkams nereikia tų investicinių paramų kurių neimanoma gaut(ypač augalininkystės ūkiams)tegul išmokas suvienodina.Čia kol nebruzdėsim ,tai valdininkams dzin
  • na jo(88.119.62.212)
    Na keistas sitas ministeris tiek zada visiem ant viso svieto kad gaunasi snipsts ; tai gaus visi nuo liuciu nukenteja paskui galutinem varijante jau tik kurie 30 / procentu dabar taspats su ismokom uz paselius .
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    prie mūsų irgi gyvena pasiturinčiai tie kurie dirba,o ne snargliais taškosi per dienas prie kompo kaip tu.
  • tai mes(188.69.192.56)
    ne ES salis ir kodel
  • abc.(86.38.106.149)
    neturėkit vilčių dėl šio ministro.nors liūdnoka,bet patys matot.
  • Joo(78.62.27.35)
    Čia tik tam kad dėmesį nuo Lanzbyyrgio vagių nukreiptumėm į vokiečius . Faktiškai Lanzbyyrgio vagys gauna visas išmokas(įskaitant paramas investicijoms)vienodas kaip ir vokiečiai. Pas vokiečius tokių paramų investicijoms nėra, nėra ko vogti ir visi gyvena ir pasiturinčiai ir normaliai.
  • saulius(84.46.138.29)
    Kažkam naudinga kad jos tokios ,kažkam kapsi nuo to ,kol mes kaip avinai tikėsimės kad europa mums suvienodins, nieko nebus .Tuo labiau nieko nebus kad ir šitas ponulis pamekens .Reikia kurt kokią tai grupę ,rinkt parašus ir t.t .Kuo aš prastesnis už vokietį
  • na(78.58.95.215)
    labai keista ,kad ti 40 proc.mažesnės,paskaičiavus vokiečiai gauna apie 290 eur.,o mes 100. tad jos mažesnės vos ne 60proc.
  • ūkininkas(188.69.210.23)
    jei išmokos nevienodos,tada ir reikalavimai turėtų būti nevienodi.
  • Gražiausia(78.62.81.67)
    Ne nu durnių laivas, jau iškart ministras nuteikia Lietuvos ūkininkus, kad ir toliau lietuvius galima laikyt antrarūšiais. To ir tereikia pilvotai vokiečių, prancūzų administracijai...kam toks ministras reikalingas???
  • ??(78.62.169.135)
    Netikiu, kad jie bent ką nors daro, kad išmokos būtų vienodos?
RSS naujienų prenumerata

Here you can play mega moolah slots online or visit this site about online casinos at Australia aucasinosonline

.