manoukis new-logo.jpg
Gruodžio 14 d., ketvirtadienis
Kviečiame užsiprenumeruoti žurnalus MANO ŪKIS ir VETinfo 2018 metams internetu http://manoukis.lt/prenumerata/internetu  
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Naujas DARBO KODEKSAS - iššūkiai agroverslui

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93
Grikių derliui nuimti - tinkama technologija ir technika

Skaitykite daugiau: http://manoukis.lt/infoparduotuve?shop=1&id=93

NAUJIENOS >

Pieno sektoriaus plėtros strategija: nusiteikę siekti europietiško gyvenimo

2017-12-01
Pieno sektoriaus plėtros strategija: nusiteikę siekti europietiško gyvenimo

Vilnius. Valstybės institucijų, pieno gamintojų, supirkėjų ir perdirbėjų atstovai šiandien, penktadienį, Žemės ūkio ministerijoje pasirašė deklaraciją „Dėl Lietuvos pieno sektoriaus plėtros strategijos gairių įgyvendinimo". Ar nauja strategija bus gaivaus oro gurkšnis pieno gamintojams?

Lietuvos ilgalaikės pieno sektoriaus plėtros strategiją tris mėnesius kartu rengė sektoriaus dalyviai - smulkieji ir stambieji ūkininkai, pieno supirkėjai ir perdirbėjai, institucijų atstovai. Strategiją nuspręsta kurti siekiant nubrėžti pieno sektoriaus kryptis bei rasti socialinį susitarimą tarp visų susijusių dalyvių. Visi jie sutarė kartu dirbti ir įgyvendinti Lietuvos pieno sektoriaus plėtros strategijos gairėse nustatytas priemones ir prisiėmė konkrečias atsakomybes, padėsiančias pasiekti strategijoje užsibrėžtų tikslų. Strategijos įgyvendinimo pažangą planuojama pristatyti bei aptarti kiekvienoje Pieno taryboje.

Bronius Markauskas, deklaracija, pieno sektorius

Žemės ūkio ministras Bronius Markauskas, kalbėdamas apie strategiją, pabrėžė, kad iniciatyva parengti Lietuvos ilgalaikės pieno plėtros strategijos gaires kilo tiek iš ūkininkų, tiek iš supirkėjų bei perdirbėjų.

„Ko gero, pirmą kartą pasiektas toks socialinis susitarimas, kai visi kartu - smulkūs ir stambūs ūkininkai, supirkėjai ir perdirbėjai, valstybės institucijos - rado bendrą kalbą ir užsibrėžė ambicingus, tačiau bendromis jėgomis įgyvendinamus tikslus. Pradžia yra, pamatai padėti, tad tikiuosi, kad iš to bus padarytas geras darbas visai Lietuvai", - deklaracijos pasirašymo ceremonijoje teigė žemės ūkio ministras B. Markauskas.

Deklaraciją „Dėl Lietuvos pieno sektoriaus plėtros strategijos gairių įgyvendinimo" kartu su ministru pasirašė Lietuvos ūkininkų sąjungos pirmininkas Jonas Talmantas, LŽŪBA generalinis direktorius Jonas Sviderskis, Lietuvos pieno gamintojų asociacijos tarybos pirmininkas Jonas Vilionis, kooperatyvo „Pieno puta" direktorė Jūratė Dovydėnienė ir kooperatyvų asociacijos „Kooperacijos kelias" valdybos pirmininkas Jonas Kuzminskas, taip pat ir stambieji perdirbėjai - UAB „Marijampolės konservai" laikinasis vadovas Rimas Varkulevičius, AB „Žemaitijos pienas" atstovas Tomas Čepononis, Lietuvos perdirbėjų asociacijos „Pieno centras" direktorius Egidijus Simonis, deklaracijoje yra ir VMVT direktoriaus Dariaus Remeikos, VĮ „Pieno tyrimai" direktorės Laimos Urbšienės ir LAEI direktorės Rasos Melnikienės parašai. Deklaraciją taip pat pasirašys dar keli pieno sektoriaus dalyviai - LŽŪKT direktorius Edvardas Makelis, kooperatyvo „Pienas LT" vadovas Naglis Narauskas, kooperatyvo „Ekotikslas" direktorius Mindaugas Petkevičius ir kt.

Deklaraciją „Dėl Lietuvos pieno sektoriaus plėtros strategijos gairių įgyvendinimo" penktadienį pasirašė valstybės institucijų, pieno gamintojų, supirkėjų ir perdirbėjų atstovai

Pieno sektoriaus plėtros strategija - daugiau moralinis visų sektoriaus dalyvių, išskyrus prekybininkus, įsipareigojimas be oficialių antspaudų ir ministro vizos. Ar ši strategija duos efektą, žemės ūkio viceministro Sauliaus Savickio manymu, priklausys nuo pačių sektoriaus dalyvių. „Kaip matote, ši strategija nėra patvirtinta nei ministro, nei Vyriausybės. Ir ji nebus jokiu kitu dokumentu patvirtinta, tik šiandien pasirašyta visų sektoriaus dalyvių, kurie sutarė ir įsipareigojo pagal ją dirbti. Jeigu kas nors iš šios grandinės pasakys, kad jiems nebeįdomu, tai bus jų moralinė atsakomybė, kad nevykdo įsipareigojimų. Bet jeigu norime gyventi geriau, norime stabilumo, kiek įmanoma jo turėti nestabilioje rinkoje, turime veikti bendrai, nes visi sektoriaus dalyviai vieni kitiems yra svarbūs", - motyvus, kodėl naujoji strategija neturėtų dulkėti stalčiuose, išsakė viceministra.

Dar rugpjūtį ministras B. Markauskas buvo pripažinęs, kad rengiant strategiją labai sunkiai sekasi rasti bendrą sutarimą. S. Savickis neneigė, kad diskusijų išties buvo labai daug ir teko leistis į kompromisus. Daugiausia diskutuota, kaip turi augti pieno sektorius - individualiai ar kooperuotai. „Sunkiausia buvo kalbėti už save, nes kiekviena darbo grupė tarsi geriausiai žinojo, ką turi daryti kita, o ne ką patys turi padaryti, - ironizavo viceministras. - Bet sutarėme, kuria kryptimi eisime. Kompromisų reikėjo, bet ieškant ir norint jų galima rasti. Tai, kad visi atvažiavo pasirašyti deklaracijos dėl bendrai priimtos sektoriaus plėtros strategijos, rodo, kad vieni be kitų negalime, visi sektoriaus dalyviai yra vienodai svarbūs."

Vis dėlto vienas svarbus sektoriaus žaidėjas kuriant strategiją nedalyvavo - tai prekybininkai. Nors daugelis strategijos kūrėjų ir dalyvių iš tiesų viliasi, kad tai bus žingsnis pirmyn, pirmiausia kalbant apie pieno supirkimo kainą, tačiau supranta ir tai, kad prekybininkų apetitui ši deklaracija jokios įtakos neturės.

Saulius Savickis

Žemės ūkio viceministro Sauliaus Savickio nuomone, strategijos efektyvumas priklausys tik nuo pačių sektoriaus dalyvių

S. Savickis tiki, kad strategijos tikslus galima įgyvendinti ir be prekybininkų dalyvavimo. „Tai, kas yra suderinta su pieno gamintojais, perdirbėjais ir valstybe - pieno kainą pririšti prie pasaulinių kainų. Tad ar vienaip elgsis prekybininkai, ar kitaip, visą papildomai pagamintą pieną - strategijoje numatėme didinti gamybą - eksportuosime, nes Lietuvoje jo niekas nesuvartos", - teigė viceministras.

LŽŪBA direktorius J. Sviderskis sutiko - nelabai gerai, kad nėra prekybininkų. „Tai senas klausimas, apie kurį dar kalbėjome, kai svarstėme dėl Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo, ir prekybininkai jį palenkė savo linkme. Tas pats ir čia, kalbant apie pieno sektoriaus plėtros strategiją. Reikia tikėtis jų geranoriškumo, bet praktiškai to nebūna, netikiu ir šįkart. Jeigu jie dalyvauja žaidime, tai žaidžia tik dėl akių", - J. Sviderskis nėra tikras, ar prekybininkai netaps naujai pasirašytos strategijos stabdžiu.

Į klausimą, ar ši deklaracija netaps nieko verta, kaip prieš keletą metų parengta Nacionalinė gyvulininkystės programa, LŽŪBA vadovas atsakė: „Gerą norą mes parodėme. Parodėme ir prekybininkams, kad galime dalyvauti kartu, jeigu norime Lietuvai gero. Juk pieno ūkis kuria darbo vietas kaime, padeda išsaugoti gyvybingus rajonus. Bet Laurynas Vilimas (Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdomasis direktorius - red. past.) į pokalbius ateina jau su kita nuomone, jis tik vykdytojas. Todėl seniai ir kalbame, kad pirmoji valdžia - Seimas, Vyriausybė, Prezidentūra - turi priimti sprendimus ir sudėlioti visus taškus, kalbant apie pelną, jo ribojimą ir visa kita."

Tiek J. Sviderskis (kairėje), tiek J. Talmantas (centre) bei J. Vilionis pasigedo prie deklaracijos prisijungiant prekybininkų atstovų

LŪS pirmininkas J. Talmantas palankiai sutiko naują pieno sektoriaus žingsnį. „Seniai reikėjo. Tai, kad pieno gamintojai ir perdirbėjai savo noru susitiko ir pasirašė deklaraciją, rodo, kad jų santykiai šiltėja. Bet reikėtų ir kitos deklaracijos, kurią pasirašytų ir prekybininkai, tik nežinau, ar to sulauksiu, kol dar dirbsiu žemės ūkyje. Tai būtų visa apimantis dokumentas. Vis dėlto, matydami šylančius visų sektoriaus dalyvių santykius, šitą deklaraciją, noriu tikėti, kad deklaraciją pasirašys ir prekybininkai. Aišku, reikia dirbti, juos įtikinti. Bet jeigu jie norės vietinės produkcijos, kurią daugiausia perka ir Lietuvos gyventojai, kito kelio neturės", - kalbėjo J. Talmantas.

„Mūsų tikslas, kad Lietuvos pieno gamintojas už litrą pieno gautų 45 euro centus", - teigė J. Vilionis. Tik jis nėra tikras, ar tai pavyks pasiekti, jeigu savo apetito nesumažins didieji prekybininkai, kuriuos LPGA Tarybos pirmininkas pavadino „Lietuva Lietuvoje".

„Pieno centro" vadovas E. Simonis labai palankiai vertina pieno sektoriaus veiklos strategiją, kuri, jo manymu, gali pajudinti visus reikalus iš vietos. „Tik turime abejonių dėl tam tikrų krypčių - dėl visuotinės kooperacijos. Tai turi būti natūralus procesas, negalima priversti kooperuotis", - didiesiems perdirbėjams, aišku, kooperacija nėra patraukli.

Vis dėlto, pasak E. Simonio, labai gerai, kad valstybė dalyvauja kuriant ilgalaikę sektoriaus strategiją, kuria agropolitiką, nes perdirbėjai jau seniai apie tai kalba. „Iki šiol vyko tik gaisrų gesinimas, mokant paramas. O latviai su pieno gamyba per 10 metų mus aplenkė 3-4 kartus, jau nekalbant apie estus, kurie lenkia mus keliolika kartų. Turime lygiuotis į kaimynus ir galbūt šios strategijos dėka tai pavyks."

Ar gali pieno supirkimo kaina pakilti iki 45 centų? „Kaina nepriklauso nuo gražių akių, lozungų, o tik nuo rinkos ekonomikos. Kai gali, pieno perdirbėjai visą laiką dalijasi pelnu su gamintojais. Ir dabar Lietuvoje kaina kilo daug sparčiau negu visoje ES", - teigė E. Simonis. Jo teigimu, stambūs ūkininkai jau gaudavo po 40 euro centų už litrą, kai ES vidurkis buvo 35 centai. Tačiau kainos vidurkis Lietuvoje vis dar yra vienas mažiausių Europoje.  

J. Sviderskis pasirašant deklaraciją pasigedo dar vieno žmogaus - aplinkos ministro, nes Aplinkos ministerija stipriai susijusi su žemės ūkiu. „Iš ten kyla daugybė gyvulininkystės ūkių suvaržymų, kuriuos reikėtų sumažinti. Mes tikrai neteršiame tiek gamtos, o saugome, kiek galime per Nitratų direktyvą, tręšimo planus, vandens monitoringus ir t. t. Jau ir mokslininkai aiškiai pasakė, kad ne gyvulininkystė kalta dėl klimato šiltėjimo ir purvas ant šio sektoriaus buvo nepelnytai pilamas", - tvirtino LŽŪBA direktorius.

Taigi, krizę po krizės išgyvenantys pieno sektoriaus dalyviai nusiteikę pagaliau kilti iš duobės ir gyventi europietiškai.

Strategines Lietuvos pieno sektoriaus plėtros strategijos kryptis skaitykite čia.

MŪ inf.

Leistini formatai: jpg, jpeg, png, flv.

Leistinas dydis: 20M.


Komentarai

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams. Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.



  • Isnaikins smulkius ukius per 2 metus(130.228.222.238)
    Ministras Markauskas su ZUM sugalvojo gudru plana kaip isnaikinti nuo zemes pavirsiaus smulkius ukius (kuriu VED iki 8000 eur). Smulkus ukiai ir taip mazai deklaruoja zemes, tad nedidindami pirmuju ha ismoku ukiai naikinami. Taciau pastaruosius 2 metus vykdomas smulkiu ukiu genocidas, kuomet smulkiems ukiams nei cento neskiriama Kaimo pletros investicines paramos. Paskutinis ES paramos kvietimas buvo 2016 metais, siais metais paramos smulkiems ukiams kvietimo nedare, kad kuo daugiau ukiu bankrutuotu is visi smulkus ukininkai isvaziuotu i uzsieni, palike savo zemes stambiems ukiams. Tad realiai smulkus ukininkai Es paramops galit tiketis tik 2019 m pradzioje, kuomet suvaikscios projektai patikros jei kitamet bus kvietimas vasaros viduryje kaip zadama, tad 2 metu laiko tarpas jauniems ir smulkiems ukininkams be es paramos yra mirtis. Tokie ukiai tikrai bankrutuos, nematys prasmes investuoti bei plestis. Nesuprantama kodel sugebama simtus milijonu isdalinti kasmet stambiems ukiams modernizuoti (johndeerams pirkti, dzipams bei visokiems keturraciams nereikalingiems), o nesugebama rasti keliu milijonu smulkiems ukiams paremti? Kodel niekas Markausko ir visos ZUM vadovybes nesodina uz grotu uz smulkiu ukiu genocida ir kaimo naikinima? Kodel investicine parama remiami tik stambus ukiai, o smulkieji pamirstami. Kodel penkias karves turintis pieno ukis neturi galimybes dalyvauti investicinese priemonese ir uki isplesti, o visi Es milijonai atitenka tik stambiems ukiams? Lyg ir ne baudziavos laikais gyvenam taciau cia yra tiesioginis smulkiu ukiu genocidas skiriant visus pinigus stambiems ukiams, nei trupinio nepaliekant smulkiems
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    matai prietranka tau trūksta vieno varžtelio.
  • Kazys suvalkietis(78.58.111.86)
    Ką jūs čia diskutuojat su tuo "joo", juk jis užsiciklino ant "Ladsbyyrgio vagys", kaip sena patefono plokštelė. Man atrodo kad jam trūksta vieno varžtelio.
  • Joo(78.62.27.35)
    Niekas su nieko nesirieja,elementarią tiesą pasakojam, tik Lanbyyrgio šunims kruvinos putos iš nasrų krinta, nes jie lakinami šimtatūkstantinėmis paramomis. Ir tikrai nieko nepakeisi, nes tokia Lanzbyyrgio vagių prigimtis, negali išgyventi nei dienos nieko nepavogę.
  • pieno puta(78.62.169.135)
    Riekitės, riekitės.Ten aukštai sėdintiems tai tik į naudą. Jums reikėtų atimti visas išmokas, tada galėtumėt nuleidinėti garą net ugnimi spjaudydamiesi tarpusavyje. Bet ką jūs tuo pakeisite, jeigu mokate tik vienas su kitu peštis. Šlykštu skaityti. Pasirodome kokie mes esame kvaileliai. Nieko daugiau nemokame tik tarpusavy kariauti. Dar kažkam net ginklų prireikė...
  • Na(78.58.95.215)
    Beje,joo norėtų,kad jam ir fermą ministras veltui pastatytų.
  • Na(78.58.95.215)
    Pritariu ostapo komentarui. Tie kas rizikavo paramomis pasinaudojo. Bet paramų daugeliui ir nereikia, jie nori veltui ir dar kuo daugiau išmokų,be jokių įsipareigojimų. Aš taip pat be paramų,bet su banko paskolomis. Nors ir nedaug ką,bet po truputi atsinaujinu. Tik va ir man metai ne tie, vis sunkiau su bankais sutarti.. Dabar pieno ūkiai gali jei nori labai sėkmingai investuoti. O kainos tikrai svyruos ir jokie susitarimai nepadės. O geras kaimynas su nauju džipu geriau,nei pavydus ir visur tik vagis matantis. Galima džipui ir su protu užsidirbti,čia tiems kam labai džipai rūpi. Nors pats tokio ir neturiu.
  • Joo(78.62.27.35)
    Ukiniks pamiršai parašyti kad ne visiems. Truputį atsiprašau, kadangi pieno aušintuvas, prie dabartinių Lanzbyyrgio vagių, dabar jau netgi teistų, neįkandama realybė, tai net nebesidomėjau, šaldytuvo kainą skaičiavau senaisiais litais , tai mano skaičiavimą reikia padauginti iš 3,45280: Galima nupirkti 690 čiai ūkininkų , 690 pieno aušintuvų. Daugiau nei akivaizdu kokie puikūs žemdibių globėjai. Ir jie gyvena skurde, kas dieną verkia, ir net minimalių mokesčių už tuos apvogtus ūkininkus neišgali susimokėti. Ką jau apie apvogtuosius , už save neįstengia. Užtat džipai moderniausi.
  • Ukiniks(188.69.199.146)
    Buvo ta jums parama pačioje pradžioje.kompensavo 100 %.vadinosi "pieno direktyvos vykdymas".pažįstu tavo tuos smulkiuosius,kurie prisipirko blizgančių kriauklių,klozetų,kibirų, kilnojamų melžimo aparatų ir t.t.Kur jie dabar?Kiek be kiši vistiek negerai.Ne paramų jums reikia ,o proto
  • Joo(78.62.27.35)
    Vien visų ūkininkų globėjas, atstovaudamas stambius ir ypatingai smulkius ūkininkus prigrybavo bendrai apie 1,5 milijono paramų, Už jas būtų galima nupirkti dviem šimtams ūkininkų, 200 šaldytuvų ( 50% finansavimas), Ir visa tai atsidūrė pas vieną visų ūkininkų globėją., (tokių šalyje yra yra apie 7,6 tūkst ). Vienodos pieno kainos problema kaip ir būtų išspręsta. Bet vietoj to būtų atsiradę naujų problemų. Tas veikėjas vietoj prabangaus džipo turėtų važinėti su senu kledaru,ir tie 7,6 tūkstančiai neturėdami iš ko vogti pieno kainos taip pat turėtų tenkintis senais kledarais. Bet užtat Lietuvoj pieno upės tekėtų, emigracija sustotų. Svarbiausia, Markausko svajonės apie naujas fermas iškart išsipildytų. Tiek nedaug tereikia problemos sprendimui. Dabar šlipsuotieji vieną kalba ir rašo, bet apie vogimą svajoja
  • Vilius(83.190.211.0)
    Matyt esi tamsta palikuonis tu,kurie pokario metu buvo drasus su sautuvu pries beginklius kaimiecius ir skerdet visus is eiles,kurie jums neitiko? Gal dievas duos ir istorija nesikartos.
  • Zero(78.57.142.137)
    Kaubojus mat atsirado...
  • saulius(84.46.138.29)
    Blogai kad čia ne amerika ir ginklų laisvai nieks neparduoda,labai daug problemų būtų greit išpręsta ,o kitos iš baimės išsispręstų savaime
  • Vilius(83.190.211.0)
    To debilui,nes kito vardo nezinau,jei neesi vagis,tai taves joo komentaras neliecia.ostapui,kur detis valstieciams,nedidinant mokesciu,kaip grybe liepe ginkluotis,gydytojai reikalauja europiniu algu,nuo ju neatsilieka mokytojai,o mokesciu moketoju mazeja. Lietuva neturi euru spausdinimo masineles,
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    žinok atmata,kad skaitant tavo kliedesius man gniaužiasi kumščiai,kaip norėtusi juos pasikasyti.
  • Joo(78.62.27.35)
    Mokesčių nerinkimas iš privilegijuotų vagių taip pat yra jų švaistymas. Jei nemoka vagys už juos privalo dvigubai sumokėti kiti, sąžiningai dirbantys, ir nebūtinai žemės ūkyje. Kas liečia alkoholikus jie mokesčių sumoka daugiausiai, valstybės paslaugų gauna mažiausiai. Apie tai jau buvau rašęs. Padidėjimai dėl algos pakėlimo ir akcizo nežymūs. Mesti ūkininkauti ar toliau dirbti kiekvienas sprendžia už save. Tai ką sumokėjai mokesčiais, pinigai jau nebetavo ir jeigu žinojimas trumpina tamstos gyvenimą nesidomėk. Jeigu žinai kas vagia, junkis prie choro prieš vagis. Lanzbyyrgio vagys labai to nemėgsta, visalaik atsiliepia.
  • Ostapas(78.62.240.157)
    Nereikia muštis į krūtinė ir vaizduoti didvyrių. Aš moku mokesčius kaip ir daug piliečių. Net ir tie, kurie gyvena iš pragėrimui skirtų pašalpų, moka padidėjusį akcizą alkoholiui. Po naujų automatiškai padidės kasmėnesiniai mokesčiai sodrai ir sveikatos draudimui, dėl didėsiančios minimalios mėnesinės algos. Nuo to tikrai nepadidės medicinos paslaugų kokybė. Moku už save ir pilnamečius šeimos narius, man tai nėra mažai o padidės dar. Padidės akcizas kurui, kas irgi nepalengvins ūkininkavimo. Jūs čia galit choru viduriuoti apie vogimą, bet aš viską užsidirbu pats. Kolchozninku niekada nebuvau, kaimynų pajų ir turto jokio neprichvatizavau, tai yra nieko neapvogiau, kaip ne kurie... Oro sąlygos nelepina, metų našta slegia vis labiau, todėl vis labiau traukia mintis apie "sofą" ar kokią kitą alternatyvą. Labiausiai į neviltį varo žinojimas, kad mokesčių didinimas tik didins jų švaistymą
  • Joo(78.62.27.35)
    Kas liečia dabartinę valdžią tai mokesčiams pritariu visu 100% ir dar akivaizdžiai per maži: Lanzbyygio vagys privalėtų sumokėti mokesčius už kiekvieną kur nuvarė nuo žemės, ir perėmė nuvarytojo žemę.
  • Ostapui(90.140.155.44)
    kas tau padidejo? kurioj vietoj ir kokia suma? Man nieks nepadidejo, nes mokescius mokejau ir anksciau - o tas kuris voge is valstybes, slepe mokescius - taip dabar jum sunku, bet nieko susimoketi reikes.
  • Ostapas(78.62.240.157)
    Šioje valstybėje baudų surinkimas planuojamas atskira biudžeto pajamų surinkimo eilute. Jei baudų biudžeto surinkimo planas nevykdomas, valstybiniai šunys išvaromi papildomi rinkti baudas. Tam organizuojami reidai, akcijos "kaminukas", pavasarinės kaimiečių pjudymo akcijos ir panašios. Kai tas nepadeda surinkti pakankamai į biudžetą, tada didinamos baudos. Tą daro visos valdžios be išimties, prisiminkit kad ir Mazuronio aplinkos ministru buvimo laikus, kokio dydžio baudas "užlankstė". Tačiau skaudžiausia, kai žmonės į seimą išrinko daugiausia "valstiečių", kurie pasirodė esantys tikri banditai ar stribai, net nežinau kaip pavadinti. Didina mokesčius visus iš eilės, akivaizdu, kad piliečiai dar spėriau evakuosis iš tėvynės...
  • Vilius(83.190.211.0)
    Jei parasai komentara apie negeroves valstybej,tai konservatnykai apsaukia kremliaus agentais,patys tokiais buve.
  • Joo(78.62.27.35)
    Normaliai žiūrint, pati valdžia turėtų rūpintis visais piliečiais lygiai vienodai be jokių organizacijų. Bet kadangi valdžioje vien Lanzbyyrgio vagys, tai ta valdžia ieško kas kyšį atneš,ar vogimui pritars, tai LŪS, tai anksčiau ŽŪR, tai Juodsnukio turgaus perkeivių organizacija. Gali kurti organizaciju be galo, kol vadžioje bus žiūrima tik pinigai, ką pavogti, o netai ,kad eiliniam žmogui gyventi būtų gera, nieko gero nebus. Dabar viskas orientuojama tik viena kryptimi į evakuaciją. Vis didinamos baudos ir sankcijos. Vienas iš kontroliuojančių inspektorių man paatviravo, kad teko rašyti pasiaiškinimą, kodėl per mažai baudų tepririnko.
  • pavasaris(78.62.169.135)
    Na, ar jau išsiaiškinot kuris debilesnis? Valdžiai labai tinka valdyti tokius nevieningus, tarpusavyje besipykstančius ūkininkus. Sakyčiau šis straipsnis turėtų kelti klausimą ar mums reikalingi trys gigantai ŽŪR, LŽŪKT ir LŪS. Kokią naudą jie duoda ūkininkams? Kaip sakoma trys auklės - vaikas be galvos. Taip ir čia. Ar neužtektų vienos, bet rimtos, ūkininkus atstovaujančios ir ginančios organizacijos?
  • Vilius(83.190.211.0)
    Tam debilui,as dar karta isitikinau,mokslas proto neduoda,tik ziniu. Pateisint save,visi randa argumentu.
  • Joo(78.62.27.35)
    Ir dar nei vienoj civilizuotoj šalyje nėra diskriminacijos socialiniu pagrindu, Ten dažniausiai kenčia didieji, jiems progresiniai mokesčiai, visokiausi ribojimai. Lanzbyyrgio vagių šalyje viskas atvirkščiai, smulkiems mokesčiai nuo negautų pajamų, smulkūs pieno tiekėjai dar pieno supirkėjų buhalterius privalo išlaikyti. Nors tie buhalteriai tiek prie stambaus, tiek prie smulkaus ūkio vienodai dirba. Net į Konstitucinį teismą piliečiams neleidžia kreiptis nes būtų užverčiama kalnais skundų.
  • zita.(86.38.106.149)
    a.trumpa neprivalo padenginėt jūsų karvių pieno gamybos kaštų. ūkininkas pats turi skaičiuot ir mažint kaštus.žaliavinio pieno kaina civilizuotoj ir teisinėj šaly vienoda.pabrėžiu ,civilizuotoj.
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    už paramas nepirkau nė vieno šaldytuvo,o apie tuos Landzbyrgio vagis rašyk kiek tinkamas,niekas nuo to nepasikeis.Juk ir posakis yra,kad šuns balsas į dangų neina,arba šuo loja o karavanas eina.Sakai rašei ir rašysi kol nustos valdžia engti ir išgirs tave.Nebejuokink žmogau su proto negalia,buvai driskius ir juo liksi,nes dievulis tau protelio pagailėjo.
  • Joo(78.62.27.35)
    Už tai kad tamsta už paramas pirkai keletą šaldytuvų tai tikrai ne mano problemos visas kitas išlaidas patiriu ir aš,nes pieną reikia atvėsinti,vėsus vanduo ne už dyką. Man nėra tas pats kaip atsiskaitoma už surinkimą. Lietuvos konstitucija draudžia diskriminaciją pagal socialinę padėtį apie tai ir rašau, ir rašysiu apie Lanzbyygio vagis tol, kol pagal Lanzbyyrgio įstatymus renkama valdžia išgirs ir nustos engti. Dėl mokslų tai supratau, esi baigęs debilų aukštają, nes sveiko proto žmonės tokio žodžio kas dieną nevartoja.
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    sakai į punktą pats nuveži,bet punkto išlaikymas juk kainuoja.Aš kai pasirašau pieno paėmimo dokumentuose matau,kad kai kuriuose punktuose pieno paimama mažiau negu pas mane,kituose truputi daugiau.Tai daryk išvadas,juk punkto laborantė už dyką nedirba,šaldytuvo už dyką irgi niekas nedavė,elektros ir plovimo priemonių taip pat.Tu atvežei į punktą ir tavo misija baigta,o aš pirkau šaldytuvą,po kelių metų jis tapo per mažas vėl pirkau kitą,plovimo priemonės taip pat nepigios.Šaldytuvas ir elektrinis boileris suryja daug elektros ir tu proto bokšte nori,kad vienodai mokėtų tau kaip ir man.O jei pagal tavo durną galvą nurodytų surinkimo paslaugos kainą tada gautusi tas pat kaip ir dabar kai moka pagal grupes,nes kiekvieno litro surinkimo paslaugos kainos neapskaičiuosi.Gal ir galėtų tai padaryt bet tada buhalteriai būtų užversti darbu.Beje kas dėl buhalterių vėl niuansai,ar mano 2 tonas apskaičiuot ar punkto keliolikos ūkininkų 2 tonas apskaičiuot,vėl skirtingi kaštai.O dėl mano mokslų tai neatspėjai,nes esu baigęs technikumą,paskui aukštąją.Kad supirkėjų automobiliai trankosi po visą Lietuvą man irgi nepatinka,bet jei esi toks gudrus sutramdyk juos,nes čia valdžia yra bejėgė.Dabar ne sovietiniai laikai kai buvo planinė ekonomika,dabar yra rinkos ekonomika.Gal apie tai pirmą kartą girdi.
  • Joo(78.62.27.35)
    Neatspėjai. Tamsta net neįsivaizduoji kiek klasių bet ir dar koridorių esu baigęs. Nes klasių be koridoriaus nebūna. Jeigu kainuoja kaip rašai pieno surinkimas, tai tuomet be diskriminacijos tegul už pieną sumoka vienodą kainą ir tuomet tegul nurodo surinkimo paslaugos kainą ir bus pagalvota ar verta tiekti , nes dabar pieno supirkėjų automobiliai trankosi po visą Lietuvą.Aš tuomet pieno neduočiau pavyzdžiui Marijampolės konservams kurie kas rytą atvyksta 200 km, kai už kelių kilometrų yra žemaitijos pieno perdirbimo įmonės filialas. Jei Marijampolė tokį kelia atvykusi dar gali mokėti pusę cento daugiau, tai Žemaitijos pienui surinkimo išlaidos tikrai mažesnės. Į punktą vežu aš pats, todėl surinkimo išlaidas patiriu aš , ne pieno supirkėjas. Lanzbyyrgio vagys diskriminacinais tikslais sugrupavo ūkininkus į grupes ,o privačios pieno supirkimo įmonės tuo sugrupavimu naudojasi, Lanzbyyrgio vagims už tokį sugrupavimą mokėdami daugiau. Tai tamsta tikriausiai tik keletą koridorių tesi baigęs jei to nesuvoki. Ar atspėjau?
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    proto ubage ar kada tu suprasi,kad už pieną moka pagal grupes todėl,kad skiriasi surinkimo kaštai.Juk yra skirtumas kada paima kelias tonas atšaldyto pieno,ar kelis litrus ir kai jį dar reikia nuvešt į punktą,kad atšaldytu.Ir tu norėtum,kad tokiu atveju būtu mokama vienodai.Tas suskirstymas dar yra stimulas gaminti daugiau,kad gaut geresnę kainą.Kažkada aš irgi stovėjau prie kelio su keliais kaniukais,bet jau tada supratau,kad taip ,,ūkininkaudamas'' toli nenueisiu.O tu asile po šia diena knisiesi su keliomis karvėmis,į programas nėjei nes tavo durnai galvai per daug sudėtinga ir dabar stūgauji,kad skirtingai moka už pieną.Beje čia Landzbyyrgio vagys ne prie ko,už pieną moka privačios perdirbimo įmonės,o tu prietranka nei to nesupranti.Ar negali pasakyt kiek esi baigęs klasių,aš galvoju,kad mokeisi pagalbinėj mokykloj,pasakyk ar atspėjau.
  • Joo(78.62.27.35)
    Tikslai nežinau, bet jei už pieną moka pagal Lanzbyyrgio vagių sukurtą ūkininkių suskirstymą diskriminaciniais tikslais pagal jų socialinę padėtį, tada taip.
  • Vilius(83.190.211.0)
    Augalininkams teks veist karves,kad nebankrutuotu,gales eurus ant sienu lipdyt,vietoj tapetu.
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    aš gaunu 25 cnt,kas tau neleidžia laikyt daugiau karvių ir daugiau gaut,reikia mažiau snargliuotis prie kompo,o daugiau dirbt.
  • to joo debilui(188.69.210.23)
    aš gaunu 25 cnt,kas tau neleidžia laikyt daugiau karvių ir daugiau gaut,reikia mažiau snargliuotis prie kompo,o daugiau dirbt.
  • Zero(78.57.142.137)
    O "Pienas Lt" irgi vagys palei joo???
  • Ostapas(78.62.240.157)
    Mokesčiai po naujų didės ir taip, nes didėja minimali alga, nuo kurios skaičiuojamas sveikatos ir socialinis draudimas. Tai dar būtų ne bėda, tačiau vien dėl padidėsiančio akcizo kurui man reiks per ateinančius metus mokesčiams papildomai išleisti apie 1500 eurų. Na gerai,kad artimiausiu metu pelnas negresia. O mokėti sodrą nuo pelno fiziniams asmenis yra visiška nesąmonė - įmonės nuo pelno juk moka tik pelno mokestį. Aplamai pažiūrėjus į "strategų" veidus matyti, kad Vilionis jau pensininkas, Sviderskis irgi ko gero jau pensininkas, nedaug trūksta ir Markauskui su Talmantu. Manau drąsiai šią strategiją galima vadinti Pensininkų strategija. Tai kur tau jaunimas nebėgs iš Lietuvos.
  • Joo(78.62.27.35)
    Mano pienas baltas ir aukščiausios kokybės nes kitoks Lietuvoje nesuperkamas. Tik Lanzbyyrgio vagys rūšiuodami ūkininkus pagal socialinę padėtį vogdami paramas, pieno kainą, mokesčius įdeda daugiau pastangų.
  • Zero(188.69.192.148)
    Ir aš daugiau daugiau gaunu nors ne zose nei mark esu, gauk ir tu, bet kartu prie gatavo nori, pats pastangų neidejes
  • Joo(78.62.27.35)
    Aš tikrai žinau kad Markausko Zofija pieną parduoda tikrai aukštesne kaina nei po 17,4 centų, už litrą, kaip aš. Prašau tikrink ir rezultatą paskelbk. Jei Markausko Zofija pieną gautų tokią pat kainą kaip aš tai Markauskas apie fermų statybas nekliedėtų.
  • Zero(78.57.142.137)
    Ir ne bet koks, o unikalis - homo-sovietc.
  • to zero(188.69.210.23)
    jis yra debilas,negi nežinojei.
  • Zero(78.57.142.137)
    Tam "joo", ar turi kuo įrodyt ką markausko ūkis kitoniska kaina gauna? Duok irodimus ir aš jį patikrinsiu. Bet man rodos kad esi pliurpalas raštingas
  • Vilius(83.190.211.0)
    Jei pieno ukiams pirmianybe,tai kodel neperki karviu? Piniguose voliosiesi,pabandyk ir tada galesi sneket.
  • b-nuomone(86.38.208.233)
    Aiškinu negududrian(o gal melagiui):pienininkai skatinami imti paramą ,nes po paramos paskutinio etapo dar 5 metus negalima mažinti gamybos pienininkystėje.Išmokos už pieną ,berods,Už parduotą 2006m pieną(pataisykit jei ką).Žemės pirkimo pirmenybė yra pienininkams?Šito gal nekomentuosiu.
  • Ūkininkas (78.57.137.161)
    Tai kaži kodėl tie prioritetai karvininkams. Ar ne todėl, kad norom ne norom priverst laikyt tas karves. Aš irgi ėmiau paramą ir maniau kad krizė baigsis. Dabar esu priverstas melžti karves ir atiduoti pieną pusvelčiui.
  • nuomone(78.58.101.107)
    jau 2 paraisku rinkimus visi prioritetai karvininkams, kokios ismokos uz t pieno + uz galva, uodega, zemes galit pirkti kiek sirdis geidzia JEIGU neapsimoka brist + uostyti ..... tai ko saukiat is kur tokie patrijotai, tevyne puoskime gelemis ne piendavemis, netenkina keisti galvojima i kita puse.
  • Joo(78.62.27.35)
    Jeigu Markauskas nesiskundžia vadinasi gerai moka. Aš sutinku net mokėti dvigubus mokesčius valstybei, nei mokėjau iki šiol, jeigu gaučiau už tokios pat kokybės pieną taip pat, kaip gauna su visais priedais Markausko Zofija.
  • Ūkininkas (78.57.137.161)
    Susitarimo poveikis jau akivaizdus ir perdirbejai uoliai ėmėsi vykdyti strategijos įgyvendinimą - 3cnt ir atgaline data. 21cnt už litrą. Matomai tokia Europoje pieno kaina, tik mes durneliai to nesuprantame.
  • b-Joo(86.38.208.233)
    Gal žinai kiek Markauskui už pieną moka?O į temą:nesuprantu kooperatyvo naudos ūkininkui.Naudą valdžiai suprasti nesunku(manau):"pliusiukas atliktus darbus "yra lengviau suvaldyti(padurninti) per koop.vadovus pienininkus.Kooperatyvų administracijai nauda gauti algą nebraidamt per purvą,mėšlą Na ir balui protinga mintis :nuo pelno mokęsčio atleisti ūkininkai,jei pajamos nesiekia 45tūkstančių.Kodėl?Kad deklaracijose prie mokėtinų pinigų paprastai minusas.
  • Joo(78.62.27.35)
    Lanzbyyrgio vagys susirinko ir pasirašė mulkinančią strategiją. Kas pasirašė ir atstovavo 2-5 karvių, ar 10- 20 karvių savininkus, kurie daugiausia patiekia pieno perdirbimui? Simonis tegul pasako, kad latviams ir estams už pieną mokėjo daugiau, todėl jie visu dešimtmečiu aplenkė Lietuvą. Tegul Šimonis nekabina makaronų ir pasako Kad Lietuvoje pieno kaina labiausiai krito visoje ES ir dar toli iki buvusio lygio atstatymo. Tegul Lanzbyyrgio vagys moka visiems ūkininkams tokią pat sumą už kiekvieną pieno litrą kaip moka Markausko Zofijai. Lietuva pagal pieno gamybą pralenks ir Latviją ir Estiją, pieno nereiks ieškoti ir emigrantai pamažu grįš. jei turi iš ko mokėti latviams ir estams vadinasi turi iš ko mokėti ir lietuviams, ir nereikia kabinėti makaronų su kažkokiomis strategijomis.
  • Zero(78.57.142.137)
    Pritariu visiems komentarams,liuks jega,tai ka darom chiebra?...va ir nieko,palojom ir i buda,nes toks musu budas
  • Pienininkas(86.38.128.1)
    Ar seniai perdirbejai sake kad Lietuvoj pienas nekokibiskas mums jo nereikia ir t.t. Valdzia parode kad dirba. O mes bekim karviu pirkt. Valio o o o kaip grazu.
  • Ar strategija -- negobši?(185.38.14.215)
    Ar pagalvota apie visus? Apie kiekvieno vietą po saule. Juk Gedimino kalnas griūva, o nė vienas net senutėlio savo Jumzo nesiūlo atvaryti. Nes kalnas visų. Ne mano.
  • Laikas parodys(104.218.63.75)
    Ar išsipildys planai, ar tik liks popieriukas
  • ukis(78.62.163.161)
    BUKAGALVIAMS-PASIRAŠIUSĖMS MOKĖKITE KAIP SUOMIAMS PO 0.37 EURO IR NEREIKĖS JOKIOS STRATEGIJOS PASKĘSITE PIEN E
  • ūkininkas(188.69.193.70)
    kam tos komedijos,perdirbėjai ir toliau mažins kainas,nes sakys,kad daugiau negalim mokėt nes bankrutuosim,tad ko verta ta strategija.
  • kiek mes (188.69.210.101)
    leisimes durninami,kas cia per es ,kai zmones skursta,bega is salies .zlugdomi zemdirbiai ,kas cia dedasi
  • ūkininkė2(84.46.218.173)
    man šitas cirkas primena laikus kai įvedė eurą,vyriausybė ,prekybininkai taip pat pasirašinėjo memorandumus,kad kainos nekiltų,o kas dabar darosi?Šitą nieko neįpareigojančią strategiją su malonumu pasirašė perdirbėjai,nes ji nieko nereiškia,perdirbėjai ir toliau mažina kainas,nes jie susapnavo rinkos pokyčius,p.Simonis giriasi,kad perdirbėjai dalinasi pelnu----nu tikras cirkas,tik gaila,kad mes ūkininkai esame priversti jame dalyvauti.
  • Ups(78.58.219.166)
    Is kooperatyvo bega ne tik mažiukai, o ir didelės bendrovės,jau reikia kurti naujas strategijas,nes senas melas nebepadeda.O ūkininkai vieni kitu, tik ir klausia kaip pabegti is koop
  • Ups(78.58.219.166)
    Įdomu kokie ūkininkai prisijunge prie strategijos kūrimo ar ne vilionis markauskas ir narauskai.Svaigsta žmogeliai
  • KAIMIETĖ(78.58.194.149)
    BAIKIT SVAIGT SU TAIS KOOPERATYVAIS.ESAM KOOPERATYVE,AR DAR REIKIA KOPERATYVO -KOOPERATYVE.DAR TUZINA PONU IŠLAIKYT
RSS naujienų prenumerata

Here you can play mega moolah slots online or visit this site about online casinos at Australia aucasinosonline

.